Végre újra együtt szurkolhatunk! – ünnepli a Zwack Unicum limitált szériás focipalackja
„Hajrá Magyarok!” feliratú, limitált szériájú focipalackkal jelentkezik az idei nyári foci történések alkalmából a Zwack Unicum. Az egyedi dizájnnal azt ünnepli a cég, hogy végre újra a barátokkal, családtagokkal és szurkolótársakkal együtt szoríthatunk a magyar válogatott sikeréért. A találkozást és a közös szurkolást ünneplő, egyedi csomagolású Unicum focipalackok már ott vannak az ország hiper- és szupermarketeinek polcain.
Válogatott csatárhoz mérten gyorsnak kell lennünk, ha szeretnénk saját üveggel a limitált darabszámú 2021-es „Hajrá Magyarok!” feliratú Unicum palackból, mert azokat jó eséllyel csak az Európa-bajnokság ideje alatt találjuk meg a kiskereskedelmi boltok, valamint gasztronómiai és egyes nagykereskedelmi egységek polcain. A 0,5 vagy 1 literes limitált széria a klasszikus Unicumot rejti, de a csomagolása egyedi: az Unicum focipalackot egy speciális nemzetiszín fóliával borították be, a gyártás a Zwack Dunaharaszti gyárában készült.
A 2021-es focipalack látványosan hangol az idei EB-re, de megidézi az elmúlt tíz évben jeles alkalmakra készült Unicum palackokat is. Az Unicum már hagyományt teremtve, az elmúlt 10 évben, 2010 óta kétévente jelentkezik sport- és futball tematikájú limitált szériákkal: a cég kiemelten büszke a 2016-os Puskás Palackra, melyet Puskás Öcsi 1966-os utolsó profi meccsének 50. évfordulójára készített a gyár. A mostani „Hajrá Magyarok!” focipalack nem csak az újranyitás és az együtt szurkolás megünneplésére hív, hanem a magyar válogatottnak az Európa-bajnokságon való részvételét és leendő sikereit is éljenzi.
A Zwack Unicum igazgatóságának elnöke, Zwack Sándor híres futballrajongó. Elsősorban a magyar, de az olasz válogatottnak is szurkol.
„Marco Rossi, a válogatott szövetségi kapitánya, régi barátom, sokat beszélgetünk fociról. Büszkék vagyunk a magyar válogatott sikereire, ezért szerettük volna ezzel a limitált palackkal megünnepelni a csapatot, és azt, hogy több mint egy év után újra van lehetőségünk élőben megosztani egymással a szurkolás örömét és izgalmát”
– mondta Zwack Sándor.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult külsőben az Unicum termékcsalád
Az Unicum márkacsalád egy ráncfelvarrás keretén belül folyamatosan megújul 2024…
Tovább olvasom >Johnnie Walker X DRK nyereményjáték
Március 8-án, az idei nemzetközi nőnapon a Johnnie Walker a…
Tovább olvasom >Egy kupica bizonytalanság
A válságok, hiányproblémák, infláció ellenére tartják még magukat a kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fejlesztette gyártástechnológiáját a nyírmeggyesi Parmen Konzervipari Zrt.
Több mint 232 millió forintból fejlesztette gyártástechnológiáját a zöldség- és…
Tovább olvasom >Új ügyvezető érkezett a Mizse gyártója, a Magyarvíz Kft. élére
Dunai András több, mint 28 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG…
Tovább olvasom >Mostantól szombaton is szállít a csomagautomatákba az eMAG
A péntek este kilencig leadott megrendelések esetében nem kell többé…
Tovább olvasom >