Végre újra együtt szurkolhatunk! – ünnepli a Zwack Unicum limitált szériás focipalackja
„Hajrá Magyarok!” feliratú, limitált szériájú focipalackkal jelentkezik az idei nyári foci történések alkalmából a Zwack Unicum. Az egyedi dizájnnal azt ünnepli a cég, hogy végre újra a barátokkal, családtagokkal és szurkolótársakkal együtt szoríthatunk a magyar válogatott sikeréért. A találkozást és a közös szurkolást ünneplő, egyedi csomagolású Unicum focipalackok már ott vannak az ország hiper- és szupermarketeinek polcain.
Válogatott csatárhoz mérten gyorsnak kell lennünk, ha szeretnénk saját üveggel a limitált darabszámú 2021-es „Hajrá Magyarok!” feliratú Unicum palackból, mert azokat jó eséllyel csak az Európa-bajnokság ideje alatt találjuk meg a kiskereskedelmi boltok, valamint gasztronómiai és egyes nagykereskedelmi egységek polcain. A 0,5 vagy 1 literes limitált széria a klasszikus Unicumot rejti, de a csomagolása egyedi: az Unicum focipalackot egy speciális nemzetiszín fóliával borították be, a gyártás a Zwack Dunaharaszti gyárában készült.
A 2021-es focipalack látványosan hangol az idei EB-re, de megidézi az elmúlt tíz évben jeles alkalmakra készült Unicum palackokat is. Az Unicum már hagyományt teremtve, az elmúlt 10 évben, 2010 óta kétévente jelentkezik sport- és futball tematikájú limitált szériákkal: a cég kiemelten büszke a 2016-os Puskás Palackra, melyet Puskás Öcsi 1966-os utolsó profi meccsének 50. évfordulójára készített a gyár. A mostani „Hajrá Magyarok!” focipalack nem csak az újranyitás és az együtt szurkolás megünneplésére hív, hanem a magyar válogatottnak az Európa-bajnokságon való részvételét és leendő sikereit is éljenzi.
A Zwack Unicum igazgatóságának elnöke, Zwack Sándor híres futballrajongó. Elsősorban a magyar, de az olasz válogatottnak is szurkol.
„Marco Rossi, a válogatott szövetségi kapitánya, régi barátom, sokat beszélgetünk fociról. Büszkék vagyunk a magyar válogatott sikereire, ezért szerettük volna ezzel a limitált palackkal megünnepelni a csapatot, és azt, hogy több mint egy év után újra van lehetőségünk élőben megosztani egymással a szurkolás örömét és izgalmát”
– mondta Zwack Sándor.
Kapcsolódó cikkeink
Unicum Orange Bitter 0,5 l
Megérkezett a Zwack Unicum legújabb innovációja, az Unicum Orange Bitter,…
Tovább olvasom >A Zwack mediterrán hangulatú reklámfilmmel köszönti az Unicum Orange Bitter széles körű bevezetését
Idén áprilistól a Zwack Unicum italújdonsága, az Unicum Orange Bitter…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >