Végre mérséklődik a repülőtéri káosz
Sztrájkok, késésben lévő és törült járatok, kilométeres sorok, rengeteg várakozási idő – a repülőtéri káosz egész Európa életét alaposan megnehezítette az elmúlt néhány hónapban.
Az Egyesült Királyságban sem jobb a helyzet, a brit nemzeti statisztikai hivatal (ONS) friss kérdőíve szerint háromból egy brit is megízlelte a kaotikus repülőtéri állapotokat. A megkérdezett 2000 emberből több százan emelték ki, hogy a szokásosnál hosszabb ideig kellett várakozniuk, és a csomagokat is jóval később kapták meg, mint korábban bármikor.
A probléma részben a covid miatt megfogyatkozott személyzet, a sztrájkok és az újra utazni vágyó tömeg miatt alakult ki. A Scandinavian Airlines-t például olyannyira megviselte a júliusi időszak, hogy 1700 járatot töröltek szeptemberben és októberben. Több repülőtér, a Gatwick, a Frankfurt és a Schiphol korlátozta az utaslétszámot, hogy lépést tudjon tartani a kihívásokkal.
Úgy tűnik, a kaotikus állapotoknak immár a szezonnal együtt vége az európai repülőtereken.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Szallas.hu: az őszi belföldi foglalások negyedét SZÉP-kártyával fizették
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával…
Tovább olvasom >Kilenc kiválóság vehette át a turizmus legmagasabb állami kitüntetését
A három kategóriában odaítélhető Kőrösi Csoma Sándor-díjakat olyan kiemelkedő szakemberek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >