Végkiárusítás a hiper.hu-nál
Az e-kereskedelmi tevékenységet a változások nem érintik.
Újragondolja offline boltja működését a Hiper.hu tulajdonosa – tudta meg a Médiapiac. Urbán Zsolt, a Full Market Hungary vezérigazgatója megerősítette: jelenleg kiárusítják a meglévő készleteket, és a boltot valószínűleg más formában működtetik tovább. A hagyományos üzletnek magasak voltak a működési költségei, emiatt kell átgondolni a működtetését. A Ringier-vel kötött megállapodás ugyanakkor az e-kereskedelmi lábra vonatkozik, ennek a működését, perspektíváit tájékoztatása szerint nem befolyásolja a mostani lépés.
A Ringier és a Full Market tavaly júniusban tett bejelentést a Hiper.hu elindításáról, amelyet online hipermarketként definiáltak. Mint elmondták: nem egyszerű webshopról van szó, hanem a felület teljes hipermarket funkcionalitást kínál a weben. Offline lábat októberben eresztett a vállalkozás, akkor a boltindulás révén kívánták bővíteni az elérhető áruk körét, elsősorban friss termék és biotermék vonalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >