Végkiárusítás a hiper.hu-nál
Az e-kereskedelmi tevékenységet a változások nem érintik.
Újragondolja offline boltja működését a Hiper.hu tulajdonosa – tudta meg a Médiapiac. Urbán Zsolt, a Full Market Hungary vezérigazgatója megerősítette: jelenleg kiárusítják a meglévő készleteket, és a boltot valószínűleg más formában működtetik tovább. A hagyományos üzletnek magasak voltak a működési költségei, emiatt kell átgondolni a működtetését. A Ringier-vel kötött megállapodás ugyanakkor az e-kereskedelmi lábra vonatkozik, ennek a működését, perspektíváit tájékoztatása szerint nem befolyásolja a mostani lépés.
A Ringier és a Full Market tavaly júniusban tett bejelentést a Hiper.hu elindításáról, amelyet online hipermarketként definiáltak. Mint elmondták: nem egyszerű webshopról van szó, hanem a felület teljes hipermarket funkcionalitást kínál a weben. Offline lábat októberben eresztett a vállalkozás, akkor a boltindulás révén kívánták bővíteni az elérhető áruk körét, elsősorban friss termék és biotermék vonalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >