Véget ért a világ legnagyobb édességvására
Szerdán véget ért a világ legnagyobb édességvására, a kölni ISM, ahol négy nap alatt 140 országból 32 ezer szakmai látogató tájékozódott a 66 országból érkezett 1503 édesipari cég kínálatáról.
Az ISM-en 6 magyar vállalat állított ki, a tavalyinál 20 százalékkal nagyobb területen, 245 négyzetméteren, tájékoztat Kakuk Márta, a kölni vásár magyarországi képviselője. Elismerően nyilatkozott arról, hogy a magyar cégek minden eddiginél magasabb színvonalon mutatták be termékeiket. Az első tapasztalatok szerint vonzó standok az üzleti kapcsolatokat is előnyösen befolyásolták.
Az újdonságok fő iránya az egészség: Fogakat erősítő gumicukorral, probiotikus csokoládéval, wellness rágógumival és hasonló újításokkal igyekeznek a gyártók megfelelni a fogyasztók elvárásainak.
„Nassold magad egészségesre” jelszóval jelent meg különböző ízű gyümölcs chipsekkel egy osztrák cég. Reklámjában hangsúlyozza, hogy ez a világon az első snack, amelynek fogyasztása egyben a bőrt és a hajat is ápolja.
A bio és wellness édességek gazdag kínálata az ISM-en arra enged következtetni, hogy a két trend egyre hangsúlyosabban jelenik meg az üzletek édesség-polcain, a közeljövőben.
Az idei ISM-en először rendezték meg az új termékek versenyét, 93 résztvevővel, a világ minden tájáról. Az újságírók szavazatai alapján egy belga csokoládégyár édes sushija lett a vásár top-innovációja.
A kölni tapasztalatok is azt mutatják, a világ édességipara – a sok új terméknek köszönhetően – továbbra is növekszik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >