Vegán vagy hagyományos? A Lidl mindkettőt azonos áron kínálja!
A Lidl Magyarország a fenntartható fogyasztás és táplálkozás elősegítése érdekében újabb úttörő lépést tett. Januártól a vállalat tucatnyi termékkel megkezdte a saját márkás Vemondo márkanév alá tartozó vegán élelmiszerek árának csökkentését, így azokat ugyanolyan kedvező áron kínálja, mint állati eredetű megfelelőjüket. Mindezzel meg szeretné könnyíteni a növényi alapú termékek elérhetőségét, és valódi választási lehetőséget kíván nyújtani a vásárlóknak árbeli különbségek nélkül.
Tavaly év elején a Lidl megújította beszerzési politikáját és több nemzetközi intézkedést jelentett be a tudatos táplálkozás előmozdítása érdekében. Az ún. Planetary Health Diet (bolygóbarát egészséges étrend) táplálkozási modell alapján a vállalat azon dolgozik, hogy 2025-ig a tudatos és fenntartható életmódhoz a legjobb termékválasztékot kínálja vásárlóinak. Ennek részeként döntött most úgy a vállalat, hogy a Vemondo saját márkás termék árát mérsékli, és azonos áron kínálja a hasonló állati eredetű árucikkekkel.
– A tudatos és fenntartható fogyasztás akkor válhat széles körben elterjedtté, ha az azt támogató étrend mindenki számára megfizethető és könnyebben hozzáférhető lesz. Eddig a vegán alternatív termékek jellemzően drágábbak voltak az élelmiszer-kiskereskedelemben, mint a hasonló állati eredetű termékek. A Lidl ezen szeretne változtatni, ezért úttörő lépésként megkezdtük az árak egységesítését. Mostantól a csökkentett árú Vemondo kínálatunkban megtalálható többek között pizza, toastsonka, szendvicsfeltét, bio zabital, bio zabtejszín, vegangurt és a pikáns vegán rudacska, a vegán burger, valamint a vegán lasagne is. Bízunk benne, hogy ezáltal egyre többen döntenek a fenntartható alternatívák és így a fenntartható táplálkozás mellett – emelte ki Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
A Lidl még 2020-ban indította el saját vegán márkáját, a Vemondót azzal a céllal, hogy szélesebb alternatívát kínáljon a vegán, vegetáriánus és a növényi termékeket előnyben részesítő vásárlók számára. A vállalat tapasztalatai alapján hazánkban is egyre nagyobb kereslet mutatkozik a vegán termékek iránt, ezért folyamatosan növeli kínálatában a növényi eredetű termékek arányát, így a teljes vegán termékpaletta, valamint azon belül a saját márkás Vemondo termékcsalád választékát is. Emellett az áruházlánc évente több alkalommal indít akciós témaheteket a vegán, vegetáriánus és az alternatív, környezetbarát táplálkozás népszerűsítésére. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évek óta közös a cél: pelenkát juttatni oda, ahol a leginkább szükség van rá
A gyermekek gondozása odafigyelést, rengeteg energiát és érzékenységet igényel. Fokozottan…
Tovább olvasom >Mosolyogj!
Az Amodent Magyarország legrégebbi fogkrémmárkája. 1965 óta volt elég időnk kitapasztalni,…
Tovább olvasom >Használt eszközök új élete — hozzájárulásunk a körforgásos gazdasághoz
Fenntarthatóság és hatékonyság az INTERGAVEL-lel A mai gazdasági környezetben egy…
Tovább olvasom >