Vegán saját márkát vezet be a spanyol Eroski
A spanyol Eroski lánc új, saját márkás vegán termékeket kínál a fizikai üzletekben és webshopjában, így igyekezve támogatni az egészségesebb és fenntarthatóbb táplálkozást. A kereskedő szerint a bevezetés a fogyasztók megváltozott igényeire és ízlésére válasz.
Az Eroski Veggie bioélelmiszer-termékcsalád a nemzetközileg elismert vegán-vegetáriánus V-Vegan minősítéssel rendelkezik. Az új márka alatt mintegy 20 frissáru és élelmiszertermék kapható, ám e kör az év során bővül majd.
Becslések szerint a spanyol fogyasztók 44%-a vásárol vegetáriánus termékeket, és a 18 éves spanyol népesség 7,8%-a követ vegetáriánus étrendet.
A fenntarthatóságot támogatandó az Eroski a tavalyi évben saját márkás termékein bevezetett Planet-Score jelzéssel tájékoztatja a fogyasztókat termékei karbonlábnyomáról.
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >