Vegán saját márkát vezet be a spanyol Eroski
A spanyol Eroski lánc új, saját márkás vegán termékeket kínál a fizikai üzletekben és webshopjában, így igyekezve támogatni az egészségesebb és fenntarthatóbb táplálkozást. A kereskedő szerint a bevezetés a fogyasztók megváltozott igényeire és ízlésére válasz.
Az Eroski Veggie bioélelmiszer-termékcsalád a nemzetközileg elismert vegán-vegetáriánus V-Vegan minősítéssel rendelkezik. Az új márka alatt mintegy 20 frissáru és élelmiszertermék kapható, ám e kör az év során bővül majd.
Becslések szerint a spanyol fogyasztók 44%-a vásárol vegetáriánus termékeket, és a 18 éves spanyol népesség 7,8%-a követ vegetáriánus étrendet.
A fenntarthatóságot támogatandó az Eroski a tavalyi évben saját márkás termékein bevezetett Planet-Score jelzéssel tájékoztatja a fogyasztókat termékei karbonlábnyomáról.
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nutella Plant-Based: a világhírű krém vegán változatban is elérhető
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >