Vegán ramen márkával társul a brit sztárséf, Gordon Ramsay
A brit sztárséf, Gordon Ramsay a kanadai Borealis Foods vegán ramen vállalattal lépett együttműködésre. A húsmentes instant tésztaételeket fémjelző Chef Woo és a Ramen Express márkáiról ismert céghez Ramsay mint „stratégiai partner és tanácsadó” csatlakozik.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Az együttműködés Ramsay örömére augusztusban indul a Chef Woo márkával és a séfnek állítása szerint számos olyan tápláló termékkel kapcsolatos ötlete van, amelyek könnyen megvalósíthatók és megfizethetők.
A 2019-ben alapított élelmiszer-technológiai cég, a Borealis Foods küldetése a globális élelmiszer-biztonság támogatása. A vállalat szerint a Chef Woo a világ első növényi alapú tésztaételmárkája, amely adagonként 20 grammnyi fehérjét tartalmaz. A vállalat halal, kóser, vegán, tojás- és tejmentes, MSG-mentes és nem GMO termékekre specializálódott. Termékei az Egyesült Államok 15 000 üzletében kaphatók, köztük a Walmartban és a Costcóban.
Ramsay a vegán és növényi étrendet követők körében eddig meglehetősen ellentmondásos személynek minősült rendszerint a húsmentes táplálkozást érő negatív hangvételű kijelentései miatt. Egy nemrégiben a People magazinnak adott interjúban azonban kijelentette, hogy gyerekeinek köszönhetően ma már tudja, hogy nem gond, ha valaki (néha) vegán. //
Kapcsolódó cikkeink
Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >