Vegán ramen márkával társul a brit sztárséf, Gordon Ramsay
A brit sztárséf, Gordon Ramsay a kanadai Borealis Foods vegán ramen vállalattal lépett együttműködésre. A húsmentes instant tésztaételeket fémjelző Chef Woo és a Ramen Express márkáiról ismert céghez Ramsay mint „stratégiai partner és tanácsadó” csatlakozik.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Az együttműködés Ramsay örömére augusztusban indul a Chef Woo márkával és a séfnek állítása szerint számos olyan tápláló termékkel kapcsolatos ötlete van, amelyek könnyen megvalósíthatók és megfizethetők.
A 2019-ben alapított élelmiszer-technológiai cég, a Borealis Foods küldetése a globális élelmiszer-biztonság támogatása. A vállalat szerint a Chef Woo a világ első növényi alapú tésztaételmárkája, amely adagonként 20 grammnyi fehérjét tartalmaz. A vállalat halal, kóser, vegán, tojás- és tejmentes, MSG-mentes és nem GMO termékekre specializálódott. Termékei az Egyesült Államok 15 000 üzletében kaphatók, köztük a Walmartban és a Costcóban.
Ramsay a vegán és növényi étrendet követők körében eddig meglehetősen ellentmondásos személynek minősült rendszerint a húsmentes táplálkozást érő negatív hangvételű kijelentései miatt. Egy nemrégiben a People magazinnak adott interjúban azonban kijelentette, hogy gyerekeinek köszönhetően ma már tudja, hogy nem gond, ha valaki (néha) vegán. //
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >„Szuperügynökök” köré épül a Walmart új AI stratégiája
Az eddig széttagoltan működő AI-megoldásainak egységesítése céljából átfogó mesterségesintelligencia-keretrendszert létesít…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >