Vegán ramen márkával társul a brit sztárséf, Gordon Ramsay
A brit sztárséf, Gordon Ramsay a kanadai Borealis Foods vegán ramen vállalattal lépett együttműködésre. A húsmentes instant tésztaételeket fémjelző Chef Woo és a Ramen Express márkáiról ismert céghez Ramsay mint „stratégiai partner és tanácsadó” csatlakozik.
A cikk a Trade magazin 2023/8-9. lapszámában olvasható.
Az együttműködés Ramsay örömére augusztusban indul a Chef Woo márkával és a séfnek állítása szerint számos olyan tápláló termékkel kapcsolatos ötlete van, amelyek könnyen megvalósíthatók és megfizethetők.
A 2019-ben alapított élelmiszer-technológiai cég, a Borealis Foods küldetése a globális élelmiszer-biztonság támogatása. A vállalat szerint a Chef Woo a világ első növényi alapú tésztaételmárkája, amely adagonként 20 grammnyi fehérjét tartalmaz. A vállalat halal, kóser, vegán, tojás- és tejmentes, MSG-mentes és nem GMO termékekre specializálódott. Termékei az Egyesült Államok 15 000 üzletében kaphatók, köztük a Walmartban és a Costcóban.
Ramsay a vegán és növényi étrendet követők körében eddig meglehetősen ellentmondásos személynek minősült rendszerint a húsmentes táplálkozást érő negatív hangvételű kijelentései miatt. Egy nemrégiben a People magazinnak adott interjúban azonban kijelentette, hogy gyerekeinek köszönhetően ma már tudja, hogy nem gond, ha valaki (néha) vegán. //
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >