Vegán opcióval bővül ősszel az Eisberg komplex salátatál-kínálata

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 26. 18:17

Az Eisberg legfrissebb kutatása szerint a magyar fogyasztók többségének, bár szeretne tudatosabban étkezni, a magas élelmiszerárak és az időhiány továbbra is komoly akadályt jelentenek. A válaszadók 67%-a túl drágának, harmaduk pedig nehezen hozzáférhetőnek tartja az egészséges termékeket. Noha sokan érzik a kiegyensúlyozott étrend pozitív hatásait – például jobb fizikai közérzetet vagy nagyobb teljesítőképességet –, a tudatos táplálkozás gyakran a gyors és praktikus megoldásokon múlik.

A magyar fogyasztók elsősorban a gyorsaságot és kényelmet keresik

A cikk a Trade magazin 2025/8-9. lapszámában olvasható.

E trendet felismerve született meg az Eisberg új, Inno d’Or díjas komplex salátatál-kínálata, amely válogatott alapanyagokból készül, és azonnal fogyasztható. A jelenleg hatféle változatban elérhető termékcsalád ősszel vegán opcióval bővül, válaszolva a növényi étrendet követő vásárlók igényeire.

A kutatás szerint a fogyasztók elsősorban a gyorsaságot és kényelmet keresik – ezekkel az innovációkkal pedig a mindennapi tudatos étkezés valóban elérhetőbbé válik.

Kapcsolódó cikkeink