Vegán opcióval bővül ősszel az Eisberg komplex salátatál-kínálata
Az Eisberg legfrissebb kutatása szerint a magyar fogyasztók többségének, bár szeretne tudatosabban étkezni, a magas élelmiszerárak és az időhiány továbbra is komoly akadályt jelentenek. A válaszadók 67%-a túl drágának, harmaduk pedig nehezen hozzáférhetőnek tartja az egészséges termékeket. Noha sokan érzik a kiegyensúlyozott étrend pozitív hatásait – például jobb fizikai közérzetet vagy nagyobb teljesítőképességet –, a tudatos táplálkozás gyakran a gyors és praktikus megoldásokon múlik.

A magyar fogyasztók elsősorban a gyorsaságot és kényelmet keresik
A cikk a Trade magazin 2025/8-9. lapszámában olvasható.
E trendet felismerve született meg az Eisberg új, Inno d’Or díjas komplex salátatál-kínálata, amely válogatott alapanyagokból készül, és azonnal fogyasztható. A jelenleg hatféle változatban elérhető termékcsalád ősszel vegán opcióval bővül, válaszolva a növényi étrendet követő vásárlók igényeire.
A kutatás szerint a fogyasztók elsősorban a gyorsaságot és kényelmet keresik – ezekkel az innovációkkal pedig a mindennapi tudatos étkezés valóban elérhetőbbé válik.
Kapcsolódó cikkeink
Rangos koktélverseny
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktározás új pályán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Coccolino Illatfokozó Mosóparfüm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >