Vegán lesz az M&S saját márkás borkínálata 2022-ig
Az idei Vegán Világnap alkalmából az M&S a kereskedelmi láncok közül elsőként vállalta, hogy 2022-ig vegánná teszi saját márkás borkínálatát. Bár a választék 70%-ban már most is vegánok által fogyasztható, most a borkészítéshez használt állati eredetű termékeket – így tojás- és tejfehérjét, zselatint – teljes mértékben növényi eredetű alternatívákra cserélik.
Az M&S e téren úttörő szerepet játszott, amikor saját márkás borait már 1998-ban „vegetáriánusok által fogyasztható”, majd 2005-ben „vegánok által fogyasztható” címkével látta el.
Az elköteleződés célja az, hogy az M&S a vásárlók változó étkezési szokásainak jobban megfelelő termékeket kínáljon. Ennek megvannak a nehézségei is, de az alternatívák kidolgozása a borkészítőkkel már több éve zajlik.
A vegán borokra vonatkozó vállalás egy újabb lépés az M&S stratégiájának növényi eredetű táplálkozásra összpontosítása jegyében, amelynek keretében idén már polcokra került a Plant Kitchen vegánbarát kínálat. Karácsonykor oly módon bővül majd a vegán választék, hogy azzal egy komplett vegán karácsonyi vacsora is elkészíthető lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >