Vegán influencerrel kampányol az ALDI Süd
Tovább bővíti az ALDI Süd influencer marketingtevékenységét. Ez alkalommal a vegán influencerrel, Philipp Steuerrel kezdett együttműködésbe, aki a vegán életmódot az ALDI Süd termékeivel fogja népszerűsíteni, és a diszkontlánc más projektjeiben is részt vesz. A lépésről a vállalat azzal a céllal döntött, hogy a fiatalabb célközönséget tudatos táplálkozásra sarkallja, és figyelmét az üzletlánc vegán termékkínálatára felhívja.
Idén másodjára promótálta az ALDI Süd a Vegán Január eseményt, amibe bevonta a több mint 220 000 követőt vonzó, így Németországban legnagyobb YouTube vegán főzőcsatornát működtető Philipp Steuert is. Steuer a vegán étrendről, az aktuális trendekről és a legújabb fejleményekről számol be, valamint be is mutatja a közösségi médiában, mennyire egyszerű a vegán étrendet követni az ALDI Süd termékeinek használatával. Havonta ad receptajánlatokat a diszkontlánc közösségimédia-oldalán, amelyeket saját konyhájában el is készít.
Az ALDI Süd az együttműködéstől azt várja, hogy a fiatal vásárlók számára is kézzelfoghatóbbá válik a tisztán növényi alapú termékek haszna, és elnyeri bizalmukat a kínálat minősége.
Kapcsolódó cikkeink
Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Regisztráljon most látogatóként a Free From & Specialty Food & Wine Expo 2025 rendezvényre Bécsben!
Már megnyílt a regisztráció a Free From & Specialty Food…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >