Vegán csirkefalatokat tesztelt a KFC
Az amerikai gyorsétteremlánc eddig elérhetetlen volt a vegánok számára, de a csirkehús fellegváraként ismert KFC úgy döntött, ideje ezen változtatni.
Ennek érdekében először 2019-ben bevezette a növényi vegán csirke hamburgert az Egyesült Királyságban, mely azóta közkedveltté vált a vásárlók között. Ezzel párhuzamosan hazai piacán, az Amerikai Egyesült Államokban is tesztelni kezdte vegán csirkés szendvicseit és ételeit a Beyond Meat partnereként.
Új formátumban is gondolkodott a vállalat, ezért több régióban tesztelte borsófehérjéből és a már jól ismert csípős csirkeszárnyak eredeti fűszerezésével készült, Wicked Popcorn nevű vegán csirkefalat termékét. Ez az első alkalom, hogy a KFC vegán csirkét adott hozzá az étlapjához Ausztrália területén, de a helyi vegánok mégsem örülhetnek maradéktalanul az újításnak. A Wicked Popcorn ugyanis ugyanabban a sütőolajban készül, mint a hagyományos, állati eredetű csirkefalatok. Az ausztrál lánc extra óvintézkedéseket tett annak érdekében, hogy ezt tudassa a fogyasztókkal a későbbi félreértések elkerülésének érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
Minden kultúrában hódít az olvadt sajt
A svájci fondue-t, a grúz hacsapurit és az amerikai mac…
Tovább olvasom >Valentin-napra is jó program lehet piros fényben játszani
A február sokak számára az év egyik leglehangolóbb hónapja. A…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >