Vegán csirkefalatokat tesztelt a KFC
Az amerikai gyorsétteremlánc eddig elérhetetlen volt a vegánok számára, de a csirkehús fellegváraként ismert KFC úgy döntött, ideje ezen változtatni.
Ennek érdekében először 2019-ben bevezette a növényi vegán csirke hamburgert az Egyesült Királyságban, mely azóta közkedveltté vált a vásárlók között. Ezzel párhuzamosan hazai piacán, az Amerikai Egyesült Államokban is tesztelni kezdte vegán csirkés szendvicseit és ételeit a Beyond Meat partnereként.
Új formátumban is gondolkodott a vállalat, ezért több régióban tesztelte borsófehérjéből és a már jól ismert csípős csirkeszárnyak eredeti fűszerezésével készült, Wicked Popcorn nevű vegán csirkefalat termékét. Ez az első alkalom, hogy a KFC vegán csirkét adott hozzá az étlapjához Ausztrália területén, de a helyi vegánok mégsem örülhetnek maradéktalanul az újításnak. A Wicked Popcorn ugyanis ugyanabban a sütőolajban készül, mint a hagyományos, állati eredetű csirkefalatok. Az ausztrál lánc extra óvintézkedéseket tett annak érdekében, hogy ezt tudassa a fogyasztókkal a későbbi félreértések elkerülésének érdekében. //
Kapcsolódó cikkeink
Bojkott a gázai háború miatt
Izrael és a Hamász közötti háború októberi kezdete óta az…
Tovább olvasom >KFC és TEDi nyitás a nyíregyházi Korzó Bevásárlóközpontban!
A december a karácsonyi forgatag mellett 2 fontos új üzletnyitást…
Tovább olvasom >Ismét fellendülőben az európai foodservice vállalatok
Európa legnagyobb foodservice vállalatai 2022-ben tekintélyes forgalomnövekedést értek el a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >