Vega menüt tesztel a Taco Bell
A vegetáriánus életmódot évek óta támogató mexikói gyorsétteremlánc, a Taco Bell trendivé válhat a húsmentesen étkezők körében.
A Taco Bell új Vega Menüje a lánc régi és új vegetáriánus kínálatát ötvözi. Ezzel a lépéssel a cég a fiatalabb, húsmentes étkezésre
hajlamosabb fogyasztókat is elérheti.
A kockázat minimális, hiszen a húst jellemzően helyettesítő bab és zöldség kéznél van. Idevágó kutatások szerint az amerikai népesség
5%-a tartja magát vegetáriánusnak, és a fiatalabbak körében népszerűbb az irányzat, mint az 50+ korosztályban. Bár a vegetáriánusok
száma viszonylag állandó, a növényi alapú húshelyettesítők forgalma 2017-ben 30%-kal nőtt. Talán nem véletlen, hogy más étteremláncok
is igyekeznek a speciális diéták térhódításával lépést tartani és azok elkötelezettjeinek alternatívát kínálni.
Kapcsolódó cikkeink
Elindult Németország legnagyobb kutatása a vegetarianizmusról és a vegán táplálkozásról
A növényi alapú táplálkozás világszerte egyre népszerűbb: egyre többen hagyják…
Tovább olvasom >Tízből hét magyar a zöldség- és gyümölcsfogyasztásban látja az egészséges étkezés kulcsát
Az egészséges étkezésre nagy hangsúlyt fektető fogyasztók körében – saját…
Tovább olvasom >„Hamburgerpogácsa és párizsi”, ezek a húsmentes helyettesítők nyerték el a fődíjat
A IV. Mentes Feszt keretein belül hirdették meg először Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >