Vega menüt tesztel a Taco Bell
A vegetáriánus életmódot évek óta támogató mexikói gyorsétteremlánc, a Taco Bell trendivé válhat a húsmentesen étkezők körében.
A Taco Bell új Vega Menüje a lánc régi és új vegetáriánus kínálatát ötvözi. Ezzel a lépéssel a cég a fiatalabb, húsmentes étkezésre
hajlamosabb fogyasztókat is elérheti.
A kockázat minimális, hiszen a húst jellemzően helyettesítő bab és zöldség kéznél van. Idevágó kutatások szerint az amerikai népesség
5%-a tartja magát vegetáriánusnak, és a fiatalabbak körében népszerűbb az irányzat, mint az 50+ korosztályban. Bár a vegetáriánusok
száma viszonylag állandó, a növényi alapú húshelyettesítők forgalma 2017-ben 30%-kal nőtt. Talán nem véletlen, hogy más étteremláncok
is igyekeznek a speciális diéták térhódításával lépést tartani és azok elkötelezettjeinek alternatívát kínálni.
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hét magyar a zöldség- és gyümölcsfogyasztásban látja az egészséges étkezés kulcsát
Az egészséges étkezésre nagy hangsúlyt fektető fogyasztók körében – saját…
Tovább olvasom >„Hamburgerpogácsa és párizsi”, ezek a húsmentes helyettesítők nyerték el a fődíjat
A IV. Mentes Feszt keretein belül hirdették meg először Magyarország…
Tovább olvasom >Mindenhol vegán!
A húsmentes vagy teljes mértékben növényi alapú ételek egyre több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >