Védőoltások a Pampers-vásárlók jóvoltából
A Pampers és az UNICEF tavaly tizenegyedik alkalommal indította útjára közös 1 csomag = 1 védőoltás kampányát, melynek során több mint 404 000 tetanusz elleni védőoltás gyűlt össze a magyar szülők és kisbabáik segítségével. Ez a mennyiség több mint 130 000 anya és újszülött életét mentheti meg a harmadik világ országaiban. A mostani kampánynak itthoni vonatkozása is volt: a Pampers az újságírók segítségével egy hazai gyermekotthonnak, a Fővárosi Sztehlo Gábor Gyermekotthon és Fogyatékosokat Befogadó Otthonok részére adományozott Pampers-pelenkákat.
Az egész régióban zajló kampány során Európa kilenc országából több mint 3,6 millió védőoltás gyűlt össze, ami így 1,2 millió édesanya és kisbabája teljes védettségét jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >Évek óta közös a cél: pelenkát juttatni oda, ahol a leginkább szükség van rá
A gyermekek gondozása odafigyelést, rengeteg energiát és érzékenységet igényel. Fokozottan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >