Védőoltások a Pampers-vásárlók jóvoltából
A Pampers és az UNICEF tavaly tizenegyedik alkalommal indította útjára közös 1 csomag = 1 védőoltás kampányát, melynek során több mint 404 000 tetanusz elleni védőoltás gyűlt össze a magyar szülők és kisbabáik segítségével. Ez a mennyiség több mint 130 000 anya és újszülött életét mentheti meg a harmadik világ országaiban. A mostani kampánynak itthoni vonatkozása is volt: a Pampers az újságírók segítségével egy hazai gyermekotthonnak, a Fővárosi Sztehlo Gábor Gyermekotthon és Fogyatékosokat Befogadó Otthonok részére adományozott Pampers-pelenkákat.
Az egész régióban zajló kampány során Európa kilenc országából több mint 3,6 millió védőoltás gyűlt össze, ami így 1,2 millió édesanya és kisbabája teljes védettségét jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
Évek óta egy szívvel, egy célért: hogy minden baba megkapja, amire szüksége van
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
REGIO JÁTÉK: milliárdos karácsonyi költés a játékpiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megjelent a Lidl szakácskönyve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A JYSK 3 millió forint értékű bútort adományoz az Onkológiai Intézetnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

