Magazin: Védjegyes cégek a METRO Gasztroakadémiáján
A METRO látta vendégül 2018 júliusában a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. első kereskedelmi fórumának vendégeit. A METRO speciális szereplője a hazai FMCG-szektornak, hiszen vevőköre eltér a többi kereskedelmi láncétól, alapvetően traderek (azaz független kisboltok) és a HoReCa-piac szereplői a vásárlói.
Ez más értékesítést és marketinget tesz szükségessé, ami a beszállítóknak feladat és lehetőség is egyben. A fórumon részt vevő mintegy 30 gyártó cég között volt olyan, amelynek kifejezetten erős a HoReCa-célú eladása, többeknek pedig itt nyílt alkalma először közvetlen kapcsolatba lépni a lánc képviselőivel, hogy a beszállítás lehetőségéről tárgyalhassanak.
A fórumon együtt értékelhették ki a METRO és Magyar Termék védjegyhasználók közös májusi trader akcióját. Tulkán Tímea, a METRO commercial planning managere ennek kapcsán elmondta, hogy a kereskedő partnerekkel kapcsolatot tartó sales force csapatuk ezt külön is megtette, így a nyereményjátékkal megcélzott vevőik véleményét megismerve tervezhetik a további akcióikat. A megbeszélésen felmerült annak lehetősége, hogy ezek az értékesítési kollégák külön tájékoztatást kapjanak a Magyar Termék védjegyrendszerről, az abban részt vevő cégekről, amivel a magyar termékek értékesítési támogatása még tovább fejleszthető. A METRO budaörsi Gasztroakadémiáján tartott fórumon felvetődött az is, hogy az itt zajló bemutatókhoz, séftanfolyamokhoz kapcsolódhatnának a védjegyes termékek gyártói, hiszen itt a HoReCa-vevőiknek a gyakorlatban mutathatnák be termékeiket. //
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Menteshelyek ez év kedvenc helyei
Idén harmadik alkalommal került meghirdetésre a Menteshelyek kedvenc helyei verseny. Egyre…
Tovább olvasom >Történelmi győzelem az ifjúsági szakács VB-n
A Bocuse d’Or előszobájaként is emlegetett Chaine Ifjúsági Szakács Világbajnokság…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >