Magazin: Védjegyes cégek a METRO Gasztroakadémiáján
A METRO látta vendégül 2018 júliusában a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. első kereskedelmi fórumának vendégeit. A METRO speciális szereplője a hazai FMCG-szektornak, hiszen vevőköre eltér a többi kereskedelmi láncétól, alapvetően traderek (azaz független kisboltok) és a HoReCa-piac szereplői a vásárlói.
Ez más értékesítést és marketinget tesz szükségessé, ami a beszállítóknak feladat és lehetőség is egyben. A fórumon részt vevő mintegy 30 gyártó cég között volt olyan, amelynek kifejezetten erős a HoReCa-célú eladása, többeknek pedig itt nyílt alkalma először közvetlen kapcsolatba lépni a lánc képviselőivel, hogy a beszállítás lehetőségéről tárgyalhassanak.
A fórumon együtt értékelhették ki a METRO és Magyar Termék védjegyhasználók közös májusi trader akcióját. Tulkán Tímea, a METRO commercial planning managere ennek kapcsán elmondta, hogy a kereskedő partnerekkel kapcsolatot tartó sales force csapatuk ezt külön is megtette, így a nyereményjátékkal megcélzott vevőik véleményét megismerve tervezhetik a további akcióikat. A megbeszélésen felmerült annak lehetősége, hogy ezek az értékesítési kollégák külön tájékoztatást kapjanak a Magyar Termék védjegyrendszerről, az abban részt vevő cégekről, amivel a magyar termékek értékesítési támogatása még tovább fejleszthető. A METRO budaörsi Gasztroakadémiáján tartott fórumon felvetődött az is, hogy az itt zajló bemutatókhoz, séftanfolyamokhoz kapcsolódhatnának a védjegyes termékek gyártói, hiszen itt a HoReCa-vevőiknek a gyakorlatban mutathatnák be termékeiket. //
Kapcsolódó cikkeink
Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >A MMSZ HoReCa és Event tagozat új eseményre készül
Június 11-én tartotta a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >