A dm figyel a munka és a magánélet egyensúlyára
Az Országgyűlés visszaállította a 2015.03.15 előtti szabályokat az üzletek vasárnapi nyitva tartásával kapcsolatban. A dm Kft. bevásárlóközpontokban, szakáruházakban, nagy élelmiszerüzletek előterében található üzletei vasárnapi nyitva tartásukkal az áruházak döntéséhez igazodnak. A többi üzlet a helyi kereskedelmi viszonyok figyelembevételével nyit ki vasárnaponként.
A dm Kft. társadalmi felelősségvállalási stratégiájának fontos része a család és munkahely összeegyeztethetőségének megteremtése, a döntések meghozatalakor ezért fontos, hogy azok összhangban álljanak ezzel a törekvéssel. A dm családbarát munkahelyként figyel dolgozói munkaidejének beosztására, lehetőséget biztosít, hogy a munkatársak részmunkaidőben dolgozzanak, a vasárnapi munkavégzést is igyekszik úgy alakítani, hogy a munka-magánélet egyensúlya fenntartható legyen, s a dolgozók elegendő időt és figyelmet fordíthassanak családjukra, magánéletükre. A dm 2015-ben családbarát munkahely díjat kapott, 2016-ban pedig másodszor nyerte el a Legvonzóbb kereskedelmi munkaadó címet.
Éppen ezért a dm Kft. a szabályok módosítása után a bevásárlóközpontokban található boltjaiban az áruházak nyitva tartásához igazodik, biztosítva ezzel a vásárlóknak a lehetőséget, hogy a drogériába is betérjenek. Egyéb üzleteinél a dm a helyi kereskedelmi sajátosságok figyelembevételével, a helyi vásárlói szokások, a turisztikai jellemzők alapján dönt a nyitva tartásról.
A drogéria a hét többi napján a nyitva tartást nem módosítja, vásárlóit továbbra isa megszokott hosszított nyitva tartással várja, amelyről a dm honlapján is tájékozódhatnak, ahol térképes kereső áll rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >