A dm figyel a munka és a magánélet egyensúlyára
Az Országgyűlés visszaállította a 2015.03.15 előtti szabályokat az üzletek vasárnapi nyitva tartásával kapcsolatban. A dm Kft. bevásárlóközpontokban, szakáruházakban, nagy élelmiszerüzletek előterében található üzletei vasárnapi nyitva tartásukkal az áruházak döntéséhez igazodnak. A többi üzlet a helyi kereskedelmi viszonyok figyelembevételével nyit ki vasárnaponként.
A dm Kft. társadalmi felelősségvállalási stratégiájának fontos része a család és munkahely összeegyeztethetőségének megteremtése, a döntések meghozatalakor ezért fontos, hogy azok összhangban álljanak ezzel a törekvéssel. A dm családbarát munkahelyként figyel dolgozói munkaidejének beosztására, lehetőséget biztosít, hogy a munkatársak részmunkaidőben dolgozzanak, a vasárnapi munkavégzést is igyekszik úgy alakítani, hogy a munka-magánélet egyensúlya fenntartható legyen, s a dolgozók elegendő időt és figyelmet fordíthassanak családjukra, magánéletükre. A dm 2015-ben családbarát munkahely díjat kapott, 2016-ban pedig másodszor nyerte el a Legvonzóbb kereskedelmi munkaadó címet.
Éppen ezért a dm Kft. a szabályok módosítása után a bevásárlóközpontokban található boltjaiban az áruházak nyitva tartásához igazodik, biztosítva ezzel a vásárlóknak a lehetőséget, hogy a drogériába is betérjenek. Egyéb üzleteinél a dm a helyi kereskedelmi sajátosságok figyelembevételével, a helyi vásárlói szokások, a turisztikai jellemzők alapján dönt a nyitva tartásról.
A drogéria a hét többi napján a nyitva tartást nem módosítja, vásárlóit továbbra isa megszokott hosszított nyitva tartással várja, amelyről a dm honlapján is tájékozódhatnak, ahol térképes kereső áll rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
Új digitális szolgáltatás várandósok és kisgyermekes családok számára
A dm 2025 májusától dm babybonus néven elindította új kismamáknak…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >