A dm figyel a munka és a magánélet egyensúlyára
Az Országgyűlés visszaállította a 2015.03.15 előtti szabályokat az üzletek vasárnapi nyitva tartásával kapcsolatban. A dm Kft. bevásárlóközpontokban, szakáruházakban, nagy élelmiszerüzletek előterében található üzletei vasárnapi nyitva tartásukkal az áruházak döntéséhez igazodnak. A többi üzlet a helyi kereskedelmi viszonyok figyelembevételével nyit ki vasárnaponként.
A dm Kft. társadalmi felelősségvállalási stratégiájának fontos része a család és munkahely összeegyeztethetőségének megteremtése, a döntések meghozatalakor ezért fontos, hogy azok összhangban álljanak ezzel a törekvéssel. A dm családbarát munkahelyként figyel dolgozói munkaidejének beosztására, lehetőséget biztosít, hogy a munkatársak részmunkaidőben dolgozzanak, a vasárnapi munkavégzést is igyekszik úgy alakítani, hogy a munka-magánélet egyensúlya fenntartható legyen, s a dolgozók elegendő időt és figyelmet fordíthassanak családjukra, magánéletükre. A dm 2015-ben családbarát munkahely díjat kapott, 2016-ban pedig másodszor nyerte el a Legvonzóbb kereskedelmi munkaadó címet.
Éppen ezért a dm Kft. a szabályok módosítása után a bevásárlóközpontokban található boltjaiban az áruházak nyitva tartásához igazodik, biztosítva ezzel a vásárlóknak a lehetőséget, hogy a drogériába is betérjenek. Egyéb üzleteinél a dm a helyi kereskedelmi sajátosságok figyelembevételével, a helyi vásárlói szokások, a turisztikai jellemzők alapján dönt a nyitva tartásról.
A drogéria a hét többi napján a nyitva tartást nem módosítja, vásárlóit továbbra isa megszokott hosszított nyitva tartással várja, amelyről a dm honlapján is tájékozódhatnak, ahol térképes kereső áll rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >