A dm figyel a munka és a magánélet egyensúlyára
Az Országgyűlés visszaállította a 2015.03.15 előtti szabályokat az üzletek vasárnapi nyitva tartásával kapcsolatban. A dm Kft. bevásárlóközpontokban, szakáruházakban, nagy élelmiszerüzletek előterében található üzletei vasárnapi nyitva tartásukkal az áruházak döntéséhez igazodnak. A többi üzlet a helyi kereskedelmi viszonyok figyelembevételével nyit ki vasárnaponként.
A dm Kft. társadalmi felelősségvállalási stratégiájának fontos része a család és munkahely összeegyeztethetőségének megteremtése, a döntések meghozatalakor ezért fontos, hogy azok összhangban álljanak ezzel a törekvéssel. A dm családbarát munkahelyként figyel dolgozói munkaidejének beosztására, lehetőséget biztosít, hogy a munkatársak részmunkaidőben dolgozzanak, a vasárnapi munkavégzést is igyekszik úgy alakítani, hogy a munka-magánélet egyensúlya fenntartható legyen, s a dolgozók elegendő időt és figyelmet fordíthassanak családjukra, magánéletükre. A dm 2015-ben családbarát munkahely díjat kapott, 2016-ban pedig másodszor nyerte el a Legvonzóbb kereskedelmi munkaadó címet.
Éppen ezért a dm Kft. a szabályok módosítása után a bevásárlóközpontokban található boltjaiban az áruházak nyitva tartásához igazodik, biztosítva ezzel a vásárlóknak a lehetőséget, hogy a drogériába is betérjenek. Egyéb üzleteinél a dm a helyi kereskedelmi sajátosságok figyelembevételével, a helyi vásárlói szokások, a turisztikai jellemzők alapján dönt a nyitva tartásról.
A drogéria a hét többi napján a nyitva tartást nem módosítja, vásárlóit továbbra isa megszokott hosszított nyitva tartással várja, amelyről a dm honlapján is tájékozódhatnak, ahol térképes kereső áll rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Kvantumtechnológia: már nem csak elmélet – a Bosch kampuszán találkozott a hazai élvonal
A Bosch Budapest Innovációs Kampusz adott otthont annak a szakmai…
Tovább olvasom >