A dm figyel a munka és a magánélet egyensúlyára
Az Országgyűlés visszaállította a 2015.03.15 előtti szabályokat az üzletek vasárnapi nyitva tartásával kapcsolatban. A dm Kft. bevásárlóközpontokban, szakáruházakban, nagy élelmiszerüzletek előterében található üzletei vasárnapi nyitva tartásukkal az áruházak döntéséhez igazodnak. A többi üzlet a helyi kereskedelmi viszonyok figyelembevételével nyit ki vasárnaponként.
A dm Kft. társadalmi felelősségvállalási stratégiájának fontos része a család és munkahely összeegyeztethetőségének megteremtése, a döntések meghozatalakor ezért fontos, hogy azok összhangban álljanak ezzel a törekvéssel. A dm családbarát munkahelyként figyel dolgozói munkaidejének beosztására, lehetőséget biztosít, hogy a munkatársak részmunkaidőben dolgozzanak, a vasárnapi munkavégzést is igyekszik úgy alakítani, hogy a munka-magánélet egyensúlya fenntartható legyen, s a dolgozók elegendő időt és figyelmet fordíthassanak családjukra, magánéletükre. A dm 2015-ben családbarát munkahely díjat kapott, 2016-ban pedig másodszor nyerte el a Legvonzóbb kereskedelmi munkaadó címet.
Éppen ezért a dm Kft. a szabályok módosítása után a bevásárlóközpontokban található boltjaiban az áruházak nyitva tartásához igazodik, biztosítva ezzel a vásárlóknak a lehetőséget, hogy a drogériába is betérjenek. Egyéb üzleteinél a dm a helyi kereskedelmi sajátosságok figyelembevételével, a helyi vásárlói szokások, a turisztikai jellemzők alapján dönt a nyitva tartásról.
A drogéria a hét többi napján a nyitva tartást nem módosítja, vásárlóit továbbra isa megszokott hosszított nyitva tartással várja, amelyről a dm honlapján is tájékozódhatnak, ahol térképes kereső áll rendelkezésre.
Kapcsolódó cikkeink
Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >