Vásárlók, trendek
Az online keresés óriása a fizikai boltok világába kívánkozik, állítja több amerikai szaklap. Az első Google bolt New Yorkban, a Greene Street 131. alatt nyílik majd, közel az Apple egyik zászlóshajó üzletéhez. A szakértők találgatnak, hogy a 750 négyzetméteres helyiségben a Google az okosszemüvegen és Chromebook laptopokon kívül milyen választékkal rukkol elő.
A fordított showrooming folyamatként emlegetett trend, miszerint a vásárlók egy jelentős csoportja online keres és hasonlítja össze az árakat, majd a fizikai boltokban vásárol, megerősödni látszik. Talán ez az oka, hogy a webáruházak a hagyományos kereskedelmi terekben keresik a továbblépés lehetőségét. Az Amazon ilyen irányú törekvéseiről már korábban beszámoltunk. Ugyanakkor a hagyományos áruházak még mindig a showrooming rémétől ijedeznek, amely során a vevők az üzletekben nézik meg, hasonlítják össze az árucikkeket, majd online vásárolnak.
A vásárlók eközben zavartalanul váltogatják a platformokat, a formátumokat és csatornákat, gördülékenyen átjárják a teljes kínálati spektrumot, bújócskáznak a trendkutatókkal és az őket megcélozni vágyókkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >