Vásárlók, trendek
Az online keresés óriása a fizikai boltok világába kívánkozik, állítja több amerikai szaklap. Az első Google bolt New Yorkban, a Greene Street 131. alatt nyílik majd, közel az Apple egyik zászlóshajó üzletéhez. A szakértők találgatnak, hogy a 750 négyzetméteres helyiségben a Google az okosszemüvegen és Chromebook laptopokon kívül milyen választékkal rukkol elő.
A fordított showrooming folyamatként emlegetett trend, miszerint a vásárlók egy jelentős csoportja online keres és hasonlítja össze az árakat, majd a fizikai boltokban vásárol, megerősödni látszik. Talán ez az oka, hogy a webáruházak a hagyományos kereskedelmi terekben keresik a továbblépés lehetőségét. Az Amazon ilyen irányú törekvéseiről már korábban beszámoltunk. Ugyanakkor a hagyományos áruházak még mindig a showrooming rémétől ijedeznek, amely során a vevők az üzletekben nézik meg, hasonlítják össze az árucikkeket, majd online vásárolnak.
A vásárlók eközben zavartalanul váltogatják a platformokat, a formátumokat és csatornákat, gördülékenyen átjárják a teljes kínálati spektrumot, bújócskáznak a trendkutatókkal és az őket megcélozni vágyókkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >290 millió forint a hétvégi adománygyűjtésen
244 tonna élelmiszeradományt adtak össze a vásárlók pénteken és szombaton…
Tovább olvasom >