Vásárlók, trendek
Az online keresés óriása a fizikai boltok világába kívánkozik, állítja több amerikai szaklap. Az első Google bolt New Yorkban, a Greene Street 131. alatt nyílik majd, közel az Apple egyik zászlóshajó üzletéhez. A szakértők találgatnak, hogy a 750 négyzetméteres helyiségben a Google az okosszemüvegen és Chromebook laptopokon kívül milyen választékkal rukkol elő.
A fordított showrooming folyamatként emlegetett trend, miszerint a vásárlók egy jelentős csoportja online keres és hasonlítja össze az árakat, majd a fizikai boltokban vásárol, megerősödni látszik. Talán ez az oka, hogy a webáruházak a hagyományos kereskedelmi terekben keresik a továbblépés lehetőségét. Az Amazon ilyen irányú törekvéseiről már korábban beszámoltunk. Ugyanakkor a hagyományos áruházak még mindig a showrooming rémétől ijedeznek, amely során a vevők az üzletekben nézik meg, hasonlítják össze az árucikkeket, majd online vásárolnak.
A vásárlók eközben zavartalanul váltogatják a platformokat, a formátumokat és csatornákat, gördülékenyen átjárják a teljes kínálati spektrumot, bújócskáznak a trendkutatókkal és az őket megcélozni vágyókkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Halvány életjelet adott magyar gazdaság
A második negyedévben a szezonálisan és naptárhatással kiigazított, valamint kiegyensúlyozott…
Tovább olvasom >