Vásárló robot az EuroShopon – a helyszínről jelentkezünk
A kiállítás második napján, az első munkanapon, hihetetlen tömegek áramlottak a Messe Düsseldorf felé. A 2 200 kiállító közül mindenki találhatott érdeklődésének megfelelő látványosságot.
– A mai nap legmegdöbbentőbb élménye a Sanghajban már boltokban, bevásárlóközpontokban alkalmazott vásárló robot volt,, amelyet a 3-as csarnokban láttam. Az információs és szórakoztatási céllal alkalmazott gép idegenvezetőként a keresett árucikkhez vezeti a vásárlókat, miközben érintőképernyőjén különböző információt mutat – mondja Molnár Judit, a Win-Store Media Kft. ügyvezetője.
A kreativitás, az interaktivitás és az érzékek megmozgatása idén is tetőfokon. A kombinált megoldásokban a LED fények, 3D nyomatok, hang és illat mellett még a víz is megjelenik, mint látványelem.
– A sok szakmai látványosság mellett vitathatatlan trend a giccs is. A túlcsillogó, túlbűbájos, forgó, mozgó figurák, díszítések mindig utat törnek maguknak. Eddig a polci terméktartó mikro-megoldásokban láttam a legötletesebb újdonságokat – hangsúlyozza Csiby Ágnes, az In-Store Team Kft. ügyfélkapcsolati vezetője.
POP világbajnokok
Hétfő délután 4 órakor került sor a POPAI Village központi Fórum színpadán a POPAI Global Awards ünnepélyes eredményhirdetésére és díjkiosztójára. A nemzeti versenyek győzteseinek viadalán ismét elsöprő Ausztrál díjzápor volt, a 18 helyezésből 6-ot vehettek át a távoli kontinens képviselői. Észak-Amerikába 4, Dél-Afrikába 2 trófea került. Európából csak a német ajkú (német, osztrák, svájci) szervezet képviselői nyertek 4 serleget és Franciaország 1-et. Olaszország, a Benelux országok, Csehország és Magyarország díj nélkül maradt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >