Vásárló robot az EuroShopon – a helyszínről jelentkezünk

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 02. 17. 13:54

A kiállítás második napján, az első munkanapon, hihetetlen tömegek áramlottak a Messe Düsseldorf felé. A 2 200 kiállító közül mindenki találhatott érdeklődésének megfelelő látványosságot.

EuroCIS14_BL34320

– A mai nap legmegdöbbentőbb élménye a Sanghajban már boltokban, bevásárlóközpontokban alkalmazott vásárló robot volt,, amelyet a 3-as csarnokban láttam. Az információs és szórakoztatási céllal alkalmazott gép idegenvezetőként a keresett árucikkhez vezeti a vásárlókat, miközben érintőképernyőjén különböző információt mutat – mondja Molnár Judit, a Win-Store Media Kft. ügyvezetője.

A kreativitás, az interaktivitás és az érzékek megmozgatása idén is tetőfokon. A kombinált megoldásokban a LED fények, 3D nyomatok, hang és illat mellett még a víz is megjelenik, mint látványelem.
– A sok szakmai látványosság mellett vitathatatlan trend a giccs is. A túlcsillogó, túlbűbájos, forgó, mozgó figurák, díszítések mindig utat törnek maguknak. Eddig a polci terméktartó mikro-megoldásokban láttam a legötletesebb újdonságokat – hangsúlyozza Csiby Ágnes, az In-Store Team Kft. ügyfélkapcsolati vezetője.

POP világbajnokok

Hétfő délután 4 órakor került sor a POPAI Village központi Fórum színpadán a POPAI Global Awards ünnepélyes eredményhirdetésére és díjkiosztójára. A nemzeti versenyek győzteseinek viadalán ismét elsöprő Ausztrál díjzápor volt, a 18 helyezésből 6-ot vehettek át a távoli kontinens képviselői. Észak-Amerikába 4, Dél-Afrikába 2 trófea került. Európából csak a német ajkú (német, osztrák, svájci) szervezet képviselői nyertek 4 serleget és Franciaország 1-et. Olaszország, a Benelux országok, Csehország és Magyarország díj nélkül maradt.

Kapcsolódó cikkeink