Vásárlás érintés nélkül
Március utolsó napjaiban a MasterCard Europe kártyatársaság OneSmart MasterCard® PayPass™ technológiájával és plasztikjaival hajtották végre az első érintés nélküli kártyás vásárlást a McDonald's európai étteremhálózatában. A PayPass™ kártyákat a svájci Aduno Group bocsátja ki.
A tesztprogramban részt vevő svájci McDonald's éttermekben a MasterCard PayPass™ technológiát használó kártyabirtokosoknak nem kell többé aprópénzzel bajlódniuk, elég, ha odaérintik új Aduno Group MasterCard kártyájukat a PayPass™ kártyaolvasóhoz, és 25 euró alatti kifizetéseiket gyorsan, biztonságosan és könnyen végezhetik a plasztik átadása és elismervény aláírása nélkül is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >