Vásárlás érintés nélkül
Március utolsó napjaiban a MasterCard Europe kártyatársaság OneSmart MasterCard® PayPass™ technológiájával és plasztikjaival hajtották végre az első érintés nélküli kártyás vásárlást a McDonald's európai étteremhálózatában. A PayPass™ kártyákat a svájci Aduno Group bocsátja ki.
A tesztprogramban részt vevő svájci McDonald's éttermekben a MasterCard PayPass™ technológiát használó kártyabirtokosoknak nem kell többé aprópénzzel bajlódniuk, elég, ha odaérintik új Aduno Group MasterCard kártyájukat a PayPass™ kártyaolvasóhoz, és 25 euró alatti kifizetéseiket gyorsan, biztonságosan és könnyen végezhetik a plasztik átadása és elismervény aláírása nélkül is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >