Vásárlás érintés nélkül
Március utolsó napjaiban a MasterCard Europe kártyatársaság OneSmart MasterCard® PayPass™ technológiájával és plasztikjaival hajtották végre az első érintés nélküli kártyás vásárlást a McDonald's európai étteremhálózatában. A PayPass™ kártyákat a svájci Aduno Group bocsátja ki.
A tesztprogramban részt vevő svájci McDonald's éttermekben a MasterCard PayPass™ technológiát használó kártyabirtokosoknak nem kell többé aprópénzzel bajlódniuk, elég, ha odaérintik új Aduno Group MasterCard kártyájukat a PayPass™ kártyaolvasóhoz, és 25 euró alatti kifizetéseiket gyorsan, biztonságosan és könnyen végezhetik a plasztik átadása és elismervény aláírása nélkül is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >