Vásárlás érintés nélkül
Március utolsó napjaiban a MasterCard Europe kártyatársaság OneSmart MasterCard® PayPass™ technológiájával és plasztikjaival hajtották végre az első érintés nélküli kártyás vásárlást a McDonald's európai étteremhálózatában. A PayPass™ kártyákat a svájci Aduno Group bocsátja ki.
A tesztprogramban részt vevő svájci McDonald's éttermekben a MasterCard PayPass™ technológiát használó kártyabirtokosoknak nem kell többé aprópénzzel bajlódniuk, elég, ha odaérintik új Aduno Group MasterCard kártyájukat a PayPass™ kártyaolvasóhoz, és 25 euró alatti kifizetéseiket gyorsan, biztonságosan és könnyen végezhetik a plasztik átadása és elismervény aláírása nélkül is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >