Vártnál kevésbé javult a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban februárban
Elemzők által vártnál kevésbé javult a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban februárban.
A Conference Board nonprofit gazdasági kutatóintézet kedden azt közölte, hogy a januári 130,4 pontról 130,7 pontra nőtt a fogyasztói bizalmi index februárban. Elemzők nagyobb javulásra, 132 pontra számítottak.
A jelenlegi helyzet megítélésének almutatója a januári 173,9 pontról 165,1 pontra romlott, a következő fél évre vonatkozó várakozási alindex 101,4 pontról 107,8 pontra nőtt februárban.
A Conference Board minden hónap utolsó keddjén közölt indexe – a Michigan egyetem hangulatindexével együtt – a legfontosabb mérőszám ahhoz, hogy megbecsüljék a fogyasztás alakulását. A személyes fogyasztás az amerikai hazai össztermék (GDP) mintegy 70 százalékát adja. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Megakadt a kiskereskedelmi forgalom növekedése
Áprilisban megakadt a kiskereskedelmi forgalom visszaépülésének lendülete, havi alapon 0,9%…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >