“Varázs-zsákkal” küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Aldi

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 08. 18. 11:04

Az Aldi a Too Good to Go nevű applikációval küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Egyesült Királyságban. A cég, amely lassan a régió negyedik legnagyobb szupermarketláncává válik, jelenleg hét észak-keleti brit üzletében teszteli az appot.

Sokan örülhetnek az alkalmazásnak

A Too Good To Go alkalmazás lehetőséget teremt arra, hogy a sérült vagy épp lejárati idejükhöz közel álló termékeket jelentősen csökkentett áron vásárolják meg a fogyasztók. Az  ún. Magic Bag, vagyis varázszsák 3,50 fontba kerül, tartalma pedig mindaddig ismeretlen marad, amíg a vásárló ki nem választja azt – azt azonban a cég minden esetben garantálja, hogy legalább 10 font értékű élelmiszer van benne.

“Az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem még soha nem volt ilyen fontos. A Too Good to Go lényege az, hogy megmentsük a sérült vagy romlékony élelmiszert, miközben a vásárlók egy mindennél kedvezőbb ár előnyeit élvezhetik”

– mondja az Aldi UK vezetője, Liz Fox.

Amennyiben az öthetes tesztidőszak sikeres, a projekt az Egyesült Királyság egész területén bevezetésre kerül.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink