”Varázs-zsákkal” küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Aldi
Az Aldi a Too Good to Go nevű applikációval küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Egyesült Királyságban. A cég, amely lassan a régió negyedik legnagyobb szupermarketláncává válik, jelenleg hét észak-keleti brit üzletében teszteli az appot.
A Too Good To Go alkalmazás lehetőséget teremt arra, hogy a sérült vagy épp lejárati idejükhöz közel álló termékeket jelentősen csökkentett áron vásárolják meg a fogyasztók. Az ún. Magic Bag, vagyis varázszsák 3,50 fontba kerül, tartalma pedig mindaddig ismeretlen marad, amíg a vásárló ki nem választja azt – azt azonban a cég minden esetben garantálja, hogy legalább 10 font értékű élelmiszer van benne.
„Az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem még soha nem volt ilyen fontos. A Too Good to Go lényege az, hogy megmentsük a sérült vagy romlékony élelmiszert, miközben a vásárlók egy mindennél kedvezőbb ár előnyeit élvezhetik”
– mondja az Aldi UK vezetője, Liz Fox.
Amennyiben az öthetes tesztidőszak sikeres, a projekt az Egyesült Királyság egész területén bevezetésre kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >