”Varázs-zsákkal” küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Aldi
Az Aldi a Too Good to Go nevű applikációval küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Egyesült Királyságban. A cég, amely lassan a régió negyedik legnagyobb szupermarketláncává válik, jelenleg hét észak-keleti brit üzletében teszteli az appot.

Sokan örülhetnek az alkalmazásnak
A Too Good To Go alkalmazás lehetőséget teremt arra, hogy a sérült vagy épp lejárati idejükhöz közel álló termékeket jelentősen csökkentett áron vásárolják meg a fogyasztók. Az ún. Magic Bag, vagyis varázszsák 3,50 fontba kerül, tartalma pedig mindaddig ismeretlen marad, amíg a vásárló ki nem választja azt – azt azonban a cég minden esetben garantálja, hogy legalább 10 font értékű élelmiszer van benne.
„Az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem még soha nem volt ilyen fontos. A Too Good to Go lényege az, hogy megmentsük a sérült vagy romlékony élelmiszert, miközben a vásárlók egy mindennél kedvezőbb ár előnyeit élvezhetik”
– mondja az Aldi UK vezetője, Liz Fox.
Amennyiben az öthetes tesztidőszak sikeres, a projekt az Egyesült Királyság egész területén bevezetésre kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Virtuális munkatapasztalatot kínál tinédzsereknek a brit Aldi
Az Aldi elindította első virtuális munkatapasztalat-programját, amely a 13 évesnél…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >