”Varázs-zsákkal” küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Aldi
Az Aldi a Too Good to Go nevű applikációval küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Egyesült Királyságban. A cég, amely lassan a régió negyedik legnagyobb szupermarketláncává válik, jelenleg hét észak-keleti brit üzletében teszteli az appot.

Sokan örülhetnek az alkalmazásnak
A Too Good To Go alkalmazás lehetőséget teremt arra, hogy a sérült vagy épp lejárati idejükhöz közel álló termékeket jelentősen csökkentett áron vásárolják meg a fogyasztók. Az ún. Magic Bag, vagyis varázszsák 3,50 fontba kerül, tartalma pedig mindaddig ismeretlen marad, amíg a vásárló ki nem választja azt – azt azonban a cég minden esetben garantálja, hogy legalább 10 font értékű élelmiszer van benne.
„Az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem még soha nem volt ilyen fontos. A Too Good to Go lényege az, hogy megmentsük a sérült vagy romlékony élelmiszert, miközben a vásárlók egy mindennél kedvezőbb ár előnyeit élvezhetik”
– mondja az Aldi UK vezetője, Liz Fox.
Amennyiben az öthetes tesztidőszak sikeres, a projekt az Egyesült Királyság egész területén bevezetésre kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ország történetének legnagyobb élelmiszergyűjtése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Értékmentés: ON – Pazarlás: OFF
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

