”Varázs-zsákkal” küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Aldi
Az Aldi a Too Good to Go nevű applikációval küzd az élelmiszerpazarlás ellen az Egyesült Királyságban. A cég, amely lassan a régió negyedik legnagyobb szupermarketláncává válik, jelenleg hét észak-keleti brit üzletében teszteli az appot.

Sokan örülhetnek az alkalmazásnak
A Too Good To Go alkalmazás lehetőséget teremt arra, hogy a sérült vagy épp lejárati idejükhöz közel álló termékeket jelentősen csökkentett áron vásárolják meg a fogyasztók. Az ún. Magic Bag, vagyis varázszsák 3,50 fontba kerül, tartalma pedig mindaddig ismeretlen marad, amíg a vásárló ki nem választja azt – azt azonban a cég minden esetben garantálja, hogy legalább 10 font értékű élelmiszer van benne.
„Az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem még soha nem volt ilyen fontos. A Too Good to Go lényege az, hogy megmentsük a sérült vagy romlékony élelmiszert, miközben a vásárlók egy mindennél kedvezőbb ár előnyeit élvezhetik”
– mondja az Aldi UK vezetője, Liz Fox.
Amennyiben az öthetes tesztidőszak sikeres, a projekt az Egyesült Királyság egész területén bevezetésre kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Szénsavmentes proseccót dobott piacra az Aldi az Egyesült Királyságban
Egyedülálló újdonságot vezetett be az Aldi a brit borpiacon: megjelent…
Tovább olvasom >Az ALDI is felkészült a balatoni szezonra: 100 új munkahely és hosszabb nyitvatartás
Idén nyáron is kiemelt figyelemmel készül a Balaton körüli turisztikai…
Tovább olvasom >Nehezen újrahasznosítható hulladékok: megoldások születőben, de még messze a cél
Bár egyre több hulladéktípus válik újrahasznosíthatóvá, számos anyag feldolgozása továbbra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >