Van-e a bornak személyisége?
Az ausztriai Gut Oggau borászatban bortermelők generációi készítik a jó minőségű, karakteres borokat. Tradíciók ide vagy oda, a patinás pince tulajdonosai a modern marketingmódszerek alkalmazása mellett döntöttek; a változásokat a külső szemlélő legmarkánsabban a címkék „modernizálásán” vehette észre. Két éve ugyanis a Gut Oggaunál a boroknak azt a bizonyos karakterességét jónak látták a lehető legdidaktikusabban megfogalmazni: arcképekkel. A képek a termékek „személyiségét” próbálják emberi arcvonásokba önteni. Azaz az ábrázolt személyek nem azt jelölik, milyen típusú fogyasztónak szánják az italt, hanem a bornak a korát, és hogy milyen komplexitást várjon tőle, akinek a poharába kerül. Arról nem szól a fáma, milyen különbségeket keressünk a női és a férfi portrékkal jelölt fajták között, azt gondolja bele mindenki maga, a női bor-férfi bor megkülönböztetést mi amúgy is csak marketingkérdésként kezeljük.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: lakásfelújításra is fordítható a SZÉP kártyára érkező összeg fele 2025-től
A jövő évtől a SZÉP kártyára érkező összeg felét lakásfelújításra,…
Tovább olvasom >Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >