Van-e a bornak személyisége?
Az ausztriai Gut Oggau borászatban bortermelők generációi készítik a jó minőségű, karakteres borokat. Tradíciók ide vagy oda, a patinás pince tulajdonosai a modern marketingmódszerek alkalmazása mellett döntöttek; a változásokat a külső szemlélő legmarkánsabban a címkék „modernizálásán” vehette észre. Két éve ugyanis a Gut Oggaunál a boroknak azt a bizonyos karakterességét jónak látták a lehető legdidaktikusabban megfogalmazni: arcképekkel. A képek a termékek „személyiségét” próbálják emberi arcvonásokba önteni. Azaz az ábrázolt személyek nem azt jelölik, milyen típusú fogyasztónak szánják az italt, hanem a bornak a korát, és hogy milyen komplexitást várjon tőle, akinek a poharába kerül. Arról nem szól a fáma, milyen különbségeket keressünk a női és a férfi portrékkal jelölt fajták között, azt gondolja bele mindenki maga, a női bor-férfi bor megkülönböztetést mi amúgy is csak marketingkérdésként kezeljük.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Beérkeztek az első pályázatok a kistelepülések italüzleteinek 3 milliós támogatására
Beérkeztek az első pályázatok a kistelepülések italüzleteinek 3 milliós támogatására,…
Tovább olvasom >Harmadik lett a Tokaji borvidék fenntartható turisztikai projektje egy világversenyen
A természet és táj kategóriában harmadik lett a Tokaji borvidék…
Tovább olvasom >