Van, aki erősen szereti
Eladott darabszám tekintetében 23,8 százalékos, rekordpiaci részesedést ért el a HELL márka 2011 decemberében, amely éppen a kétszerese a 2010. decemberi piacrészének (11,9%), áll a Hell Energy február elsején kiadott, az AC Nielsen kiskereskedelmi adatait felhasználó közleményében.
Az eredményt egy különleges, új termék piacra dobásával ünnepli a hazai gyártó: a magyar választék legerősebb energiaitalát – a HELL STRONG termékcsaládot – hozta forgalomba, amely 20 százalékkal több koffeint tartalmaz, mint a jelenleg kapható koffeines energiaitalok nagy része. A magyar piac legütősebb energiaitalának 100 ml-je 38,4 mg koffeint tartalmaz, nem véletlen, hogy ajánlott fogyasztási mennyisége napi egy doboz. A hazai piac legerősebb energiaitalának receptúrájában két új összetevő – az inositol és a glükuronolakton – egészíti ki a koffein élénkítő hatását. Az inositol az agy és a vese működéséhez elengedhetetlen – a glükózhoz hasonló – vegyület, míg a glükoronolakton olyan szénhidrát, amely az emberi testben a méregtelenítési folyamatokban vesz részt.
A Hell Strong a közkedvelt tutti-frutti ízvilágot két gyümölcsös ízzel dobja fel, az egyik a már tavaly nyár óta ismert és igen nagy sikert arató piros szőlő és tutti-frutti kombináció, a másik egy teljesen egyedi, új ízvilág, amelyben a megszokott tutti-fruttit az alma üdítő aromája egészíti ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >