Változó trendek, változó termékek
Nagy kihívás ma minden iparágban megfelelni a folyton és hektikusan változó trendeknek. Nincs ez másképp az élelmiszeralapanyag-gyártásban sem. Mi a KALL Ingredients Kft.-nél nem kisebb célt tűztünk magunk elé, mint a cukorpiaci innováció hazai éllovasává válni.

Dr. Tóth Anett
ügyvezető
KALL Ingredients
Nehéz ma megfelelni cukorgyártóként a piaci és fogyasztói elvárásoknak és igényeknek. A KALL Ingredients Kft. célja megalakulása óta elindítani, majd fenntartani egy olyan folyamatosan növekvő és fejlődő vállalkozást, mely az európai élelmiszer- és gyógyszeripari, takarmányipari szereplők részére termékek magas színvonalú gyártását, a szegmentált piacok egyedi szükségleteit professzionális szinten biztosítani kívánja. Legújabb termékinnovációnk eredménye az extra magas fruktóztartalmú K-SWEET F95 termékünk, amely az OMÉK Élelmiszeripari Nagydíj kategóriában is díjat kapott.
A termék kiválóan használható sütéshez és főzéshez, mind a hagyományos, mind pedig a reformtáplálkozásba egyaránt beilleszthető. A kristálycukornál jóval édesebb, ezért kb. 2/3 mennyiséget is elegendő használni belőle. Magas oldhatósága miatt nehezen kristályosodik, ezáltal omlósabbá, puhábbá teszi a vele édesített ételeket. Állagjavító tulajdonságához hozzájárul az is, hogy gyorsan veszi föl és lassan adja le a folyadékot, így nemcsak a vele készült élelmiszerek eltarthatóságát növeli, hanem a friss érzést is fokozza. Szerepe van a cukorbetegek étrendjében is, mert glikémiás indexe közepes, ezért a vércukorszintet lassabban emeli.
A fruktóz alkalmazása jó tulajdonságai ellenére az élelmiszeriparban nem túl elterjedt. Ennek egyik oka, hogy előállításának eddig olyan magas volt az energiaszükséglete és költsége, mely miatt már nem volt gazdaságos alkalmazása. A megvalósított technológia és termékinnovációnk eredményeképp azonban sikerült olyan költséghatékony megoldást találnunk, amely új utakat nyit meg ezen értékes alapanyag felhasználásában.
A KALL Ingredients Kft. jövőbeni céljait és fejlődési irányát is az fogja meghatározni, hogyan tudunk jobb, egészségesebb, a XXI. századi szereplők elvárásait kielégítő termékeket előállítani. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Hamarosan elkészül a második európai Heatcube a KALL Ingredients magyarországi telephelyén
A Kyoto Group bejelentése szerint jelentős előrehaladást ért el a…
Tovább olvasom >Védjegyes termékein keresztül is eléri a fogyasztókat a Pécsi Sörfőzde
A Pécsi Sörfőzde 175 éve van jelen a hazai sörgyártásban. A…
Tovább olvasom >Business Days 2021 – A világ 8. csodája (2. rész)
Vannak, akik várják a csodát – mi inkább megpróbáltuk felépíteni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >