Változó Synergon-arculat
Arculatának megváltoztatásába fogott a 2008 decemberében holdinggá alakult Synergon. Az arculati megújulásnak vizuálisan legszembetűnőbb változása a logó, amely új színvilágot kapott. Az új logó mind megjelenésében, mind színeiben visszaigazolja a Synergon alapkoncepcióját, miszerint megtartja a régi értékeket, de azokat igazítja, modernizálja az új kihívásokhoz, és a stabilitás és megbízhatóság mellett az elvárt dinamizmust is jobban kifejezi ezzel.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >