Változó képekkel és adatokkal az erdők védelmében
A 1to1 vagy interaktív direkt marketing egy olyan kommunikációs forma, amely a digitális nyomtatási technikára épít, és kétoldalú, kétirányú, interaktív kommunikációt alakít ki üzenetküldő és üzenetfogadó között. Gazdasági, érzelmi és hatékonysági előnyökkel is rendelkezik e kommunikációs technika és filozófia. A változó adatnyomtatás szakértője, az M. C. Direct a technikát a végletekig kihasználja. Tartalomban, termékekben egyaránt egyedi ajánlatokat és ajándékokat nyújt át ügyfeleinek. Például karácsonykor nagy papírfelhasználóként úgy gondolta, hogy partnerei nevében fákat ültet, így járulva hozzá erdőink megújulásához. A karácsonyi megemlékezést egy olyan személyre szóló képeslap formájában készítette el, amelyen megjelenítette az elültetett cserjét, a megajándékozott nevét és egy térképrészletet a fa elhelyezkedéséről. A képeslap összesen 150 különböző változatban, egyenként négy változó adattal készült. A megajándékozottak nagy örömmel keresték a névre szóló fákat.
További példák és esettanulmányok:
www.mcdirect.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megállt a globális élelmiszerár-csökkenés
A globális élelmiszerpiac az utóbbi hónapokban csekély változásokat mutatott, de…
Tovább olvasom >Jelentős árcsökkenés a magyar nyugdíjasok árkosarában
Az Mfor Nyugdíjas Árkosár májusi adatai szerint áprilishoz képest meglepően…
Tovább olvasom >Pénztármentes üzlet árusítja a felzárkózó településekről érkező gasztronómiai termékeket
Az ország jelenlegi egyetlen, teljesen automatizált, pénztár és eladó nélkül…
Tovább olvasom >