Változó képekkel és adatokkal az erdők védelmében
A 1to1 vagy interaktív direkt marketing egy olyan kommunikációs forma, amely a digitális nyomtatási technikára épít, és kétoldalú, kétirányú, interaktív kommunikációt alakít ki üzenetküldő és üzenetfogadó között. Gazdasági, érzelmi és hatékonysági előnyökkel is rendelkezik e kommunikációs technika és filozófia. A változó adatnyomtatás szakértője, az M. C. Direct a technikát a végletekig kihasználja. Tartalomban, termékekben egyaránt egyedi ajánlatokat és ajándékokat nyújt át ügyfeleinek. Például karácsonykor nagy papírfelhasználóként úgy gondolta, hogy partnerei nevében fákat ültet, így járulva hozzá erdőink megújulásához. A karácsonyi megemlékezést egy olyan személyre szóló képeslap formájában készítette el, amelyen megjelenítette az elültetett cserjét, a megajándékozott nevét és egy térképrészletet a fa elhelyezkedéséről. A képeslap összesen 150 különböző változatban, egyenként négy változó adattal készült. A megajándékozottak nagy örömmel keresték a névre szóló fákat.
További példák és esettanulmányok:
www.mcdirect.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassan terjed a cash-back rendszer Magyarországon a boltokban
Magyarország 2023 júliusában bevezetett cash-back rendszere, amely lehetővé teszi a…
Tovább olvasom >13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >