Változó képekkel és adatokkal az erdők védelmében
A 1to1 vagy interaktív direkt marketing egy olyan kommunikációs forma, amely a digitális nyomtatási technikára épít, és kétoldalú, kétirányú, interaktív kommunikációt alakít ki üzenetküldő és üzenetfogadó között. Gazdasági, érzelmi és hatékonysági előnyökkel is rendelkezik e kommunikációs technika és filozófia. A változó adatnyomtatás szakértője, az M. C. Direct a technikát a végletekig kihasználja. Tartalomban, termékekben egyaránt egyedi ajánlatokat és ajándékokat nyújt át ügyfeleinek. Például karácsonykor nagy papírfelhasználóként úgy gondolta, hogy partnerei nevében fákat ültet, így járulva hozzá erdőink megújulásához. A karácsonyi megemlékezést egy olyan személyre szóló képeslap formájában készítette el, amelyen megjelenítette az elültetett cserjét, a megajándékozott nevét és egy térképrészletet a fa elhelyezkedéséről. A képeslap összesen 150 különböző változatban, egyenként négy változó adattal készült. A megajándékozottak nagy örömmel keresték a névre szóló fákat.
További példák és esettanulmányok:
www.mcdirect.hu
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >