Változik a fogyasztó, változik a marketing
Egyre többen keresik, de vajon hol és hogyan találják meg az egyre tudatosabb fogyasztót?
Ön tudja, miben mutatkozik meg a változás?
2013. JÚNIUS 12-én kerül megrendezésre a 23. Országos Marketing Konferencia.
EGY NAP A GYÖKERESEN MEGVÁLTOZOTT FOGYASZTÓRÓL ÉS AZ ŐT ELÉRŐ MARKETINGRŐL
21 szaktekintély – piackutatók, reklámszakértők, médiaszakemberek – mutatják be előadásaikban a tudatos fogyasztót elérő eszközöket és útvonalakat.
Biztosítjuk a résztvevőknek, hogy legalább kettő olyan gondolatot visznek haza, amit a napi munkájukban azonnal hasznosíthatnak!
4 fő blokk és 2 szatellit program
Az első blokkban piackutatók – Gfk Hungária Kft., NRC, TNS Hoffmann – segítenek közelebb férkőzni a fogyasztókhoz, vásárlókhoz. A másodikban kreatív-, reklám- és PR- ügynökségek tárják fel a „jó üzenet” mibenlétét. A harmadikban médiumok mutatják be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. A negyedik blokkban megvizsgáljuk, hogyan viselkedik az eladó és vevő a közösségi térben. Megismerheti a nemrégiben indult és nagyon sikeresen működő TESCO online értékesítési rendszerét. Délután pedig 2 x 1 órás szatellit programban a KKV-k szemszögéből is megvizsgáljuk a konferencia tanulságait.
Ön jelentkezett már?
Önre is számítunk!
Online jelentkezés
Részletes program
Előzetes az előadóinktól…
„Bátran kijelenthetjük, hogy hatodik évébe lépett a fogyasztás visszaesése Magyarországon. A legtöbb vállalatvezetőt azonban nem az „ex post facto” elemzések érdeklik, hanem az, hogy mi történhet a jövőben. Éppen ezért itt az idő a várható folyamatok felvázolására, a különböző üzleti szcenáriók elkészítésére. Azt ugyanakkor nem állítom, hogy minden egyes részletet ismerünk, de a Big Picture kontúrjai már látszanak a kutatók prizmáján keresztül. Hol van az elmúlt években tapasztalt fogyasztás lassulás vége, és mikor kezdődik a vásárlásnövekedés? – friss kutatási eredményekkel erre mutat rá Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója.
„A fogyasztók az elmúlt tíz évben főleg a válság hatására sokkal tudatosabbak lettek, nagyjából 84 százalékuk teljesen átalakította a vásárlási szokásait. Mivel jellemzően magasabbak a kiadások, kénytelenek sokkal több odafigyeléssel költeni. Ehhez a cégeknek más kommunikációra van szükségük, rugalmasnak, alkalmazkodónak kell lenniük. Ez másfajta kommunikációt és stratégiát igényel a fogyasztóval való párbeszédben. Hogy milyet? – erre tér ki előadásában Mége Tímea, a Rewart ügyfélkapcsolati igazgatója.
„A rendelkezésre álló források szűkülésével nem lettek igénytelenebbek az emberek, a jobb minőséget ugyanúgy keresik, viszont relatíve olcsóbban kívánják beszerezni a javakat. Ez azt jelenti, hogy sokkal jobban megnézik az ár-érték arányt egy termék vagy szolgáltatás esetében. Éppen ezért a tudatos fogyasztó sokkal több időt tölt az információ beszerzéssel, több időt tölt az interneten, a közösségi felületeken. Hogy mi a dolga a marketingnek ezeken a fórumokon? – ezt mutatja be délutáni szatellit előadásában Tonk Emil, az MMSZ ügyvezető alelnöke.
TV2 Reklámtorta május 27-i adásában a modern fogyasztóról, és a felelős marketingről beszélt Kozák Ákos, a GFK Hungária ügyvezető igazgatója és Pászti Balázs, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja. Az ismétlést ide kattintva tekintheti meg.
Online jelentkezés
Részletes program
5 csillagos tartalom, 4 csillagos kiszolgálás
A változás követése nélkülözhetetlen a gazdasági életben. A fogyasztói szokások igen jelentősen megváltoztak, ezeket megismerve gyors ütemben változik a marketing és a kommunikáció is. A konferencia kiváló alkalom arra is, hogy az egyes szakterületek képviselői találkozzanak, ismeretségeket, kapcsolatokat és üzleteket köthessenek egymással és a kiállítókkal. A marketingszakma minőségéért és a fogyasztókért is kiállunk azzal, hogy a konferencia végén meghirdetjük a „Felelős Marketing Díjat”. Bízunk benne, hogy a díj hasonló elismerést vált ki, mint az „Év honlapja” projektünk. Mindezeket egy napon, egy palettára összegyűjtve kínálja a konferencia június 12-én, a Holiday Inn Hotelben****.
További kedvcsináló
A Magyar Marketing Szövetség ÚJ tagdíjrendszerének köszönhetően jelentős kedvezményekkel vehet részt a rendezvényen. rendezvényen. Bővebb információ a konferenciáról, kedvezményes díjcsomagok.
Önre is számítunk!
Online jelentkezés
Részletes program
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >