Változik a fogyasztó, változik a marketing
Egyre többen keresik, de vajon hol és hogyan találják meg az egyre tudatosabb fogyasztót?
Ön tudja, miben mutatkozik meg a változás?
2013. JÚNIUS 12-én kerül megrendezésre a 23. Országos Marketing Konferencia.
EGY NAP A GYÖKERESEN MEGVÁLTOZOTT FOGYASZTÓRÓL ÉS AZ ŐT ELÉRŐ MARKETINGRŐL
21 szaktekintély – piackutatók, reklámszakértők, médiaszakemberek – mutatják be előadásaikban a tudatos fogyasztót elérő eszközöket és útvonalakat.
Biztosítjuk a résztvevőknek, hogy legalább kettő olyan gondolatot visznek haza, amit a napi munkájukban azonnal hasznosíthatnak!
4 fő blokk és 2 szatellit program
Az első blokkban piackutatók – Gfk Hungária Kft., NRC, TNS Hoffmann – segítenek közelebb férkőzni a fogyasztókhoz, vásárlókhoz. A másodikban kreatív-, reklám- és PR- ügynökségek tárják fel a „jó üzenet” mibenlétét. A harmadikban médiumok mutatják be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. A negyedik blokkban megvizsgáljuk, hogyan viselkedik az eladó és vevő a közösségi térben. Megismerheti a nemrégiben indult és nagyon sikeresen működő TESCO online értékesítési rendszerét. Délután pedig 2 x 1 órás szatellit programban a KKV-k szemszögéből is megvizsgáljuk a konferencia tanulságait.
Ön jelentkezett már?
Önre is számítunk!
Online jelentkezés
Részletes program
Előzetes az előadóinktól…
„Bátran kijelenthetjük, hogy hatodik évébe lépett a fogyasztás visszaesése Magyarországon. A legtöbb vállalatvezetőt azonban nem az „ex post facto” elemzések érdeklik, hanem az, hogy mi történhet a jövőben. Éppen ezért itt az idő a várható folyamatok felvázolására, a különböző üzleti szcenáriók elkészítésére. Azt ugyanakkor nem állítom, hogy minden egyes részletet ismerünk, de a Big Picture kontúrjai már látszanak a kutatók prizmáján keresztül. Hol van az elmúlt években tapasztalt fogyasztás lassulás vége, és mikor kezdődik a vásárlásnövekedés? – friss kutatási eredményekkel erre mutat rá Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója.
„A fogyasztók az elmúlt tíz évben főleg a válság hatására sokkal tudatosabbak lettek, nagyjából 84 százalékuk teljesen átalakította a vásárlási szokásait. Mivel jellemzően magasabbak a kiadások, kénytelenek sokkal több odafigyeléssel költeni. Ehhez a cégeknek más kommunikációra van szükségük, rugalmasnak, alkalmazkodónak kell lenniük. Ez másfajta kommunikációt és stratégiát igényel a fogyasztóval való párbeszédben. Hogy milyet? – erre tér ki előadásában Mége Tímea, a Rewart ügyfélkapcsolati igazgatója.
„A rendelkezésre álló források szűkülésével nem lettek igénytelenebbek az emberek, a jobb minőséget ugyanúgy keresik, viszont relatíve olcsóbban kívánják beszerezni a javakat. Ez azt jelenti, hogy sokkal jobban megnézik az ár-érték arányt egy termék vagy szolgáltatás esetében. Éppen ezért a tudatos fogyasztó sokkal több időt tölt az információ beszerzéssel, több időt tölt az interneten, a közösségi felületeken. Hogy mi a dolga a marketingnek ezeken a fórumokon? – ezt mutatja be délutáni szatellit előadásában Tonk Emil, az MMSZ ügyvezető alelnöke.
TV2 Reklámtorta május 27-i adásában a modern fogyasztóról, és a felelős marketingről beszélt Kozák Ákos, a GFK Hungária ügyvezető igazgatója és Pászti Balázs, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja. Az ismétlést ide kattintva tekintheti meg.
Online jelentkezés
Részletes program
5 csillagos tartalom, 4 csillagos kiszolgálás
A változás követése nélkülözhetetlen a gazdasági életben. A fogyasztói szokások igen jelentősen megváltoztak, ezeket megismerve gyors ütemben változik a marketing és a kommunikáció is. A konferencia kiváló alkalom arra is, hogy az egyes szakterületek képviselői találkozzanak, ismeretségeket, kapcsolatokat és üzleteket köthessenek egymással és a kiállítókkal. A marketingszakma minőségéért és a fogyasztókért is kiállunk azzal, hogy a konferencia végén meghirdetjük a „Felelős Marketing Díjat”. Bízunk benne, hogy a díj hasonló elismerést vált ki, mint az „Év honlapja” projektünk. Mindezeket egy napon, egy palettára összegyűjtve kínálja a konferencia június 12-én, a Holiday Inn Hotelben****.
További kedvcsináló
A Magyar Marketing Szövetség ÚJ tagdíjrendszerének köszönhetően jelentős kedvezményekkel vehet részt a rendezvényen. rendezvényen. Bővebb információ a konferenciáról, kedvezményes díjcsomagok.
Önre is számítunk!
Online jelentkezés
Részletes program
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >