Változások a HEINEKEN Hungária vezetőségénél
Több változás is történt a HEINEKEN Hungária Zrt.-nél, ahol 2024. február 1-jétől Mottl-Molnár Orsolya Értékesítési Igazgatói pozícióban folytatja pályafutását, miután visszatért szülési szabadságról. A Marketing Igazgató továbbra is Perényi Katalin marad a magyarországi leányvállalatnál.

Mottl-Molnár Orsolya
Mottl-Molnár Orsolya 2010-ben kezdte meg a pályáját a HEINEKEN Hungária Zrt.-nél. 2022. február 1-től Marketing és Kereskedelmi Marketing igazgatóként, valamint igazgatósági tagként dolgozott a vállalatnál egészen az év szeptemberéig, amikor szülési szabadságának idejére átmenetileg elhagyta a HEINEKEN fedélzetét. 2024 február 1-től Értékesítési Igazgatóként tér vissza a vállalat életébe.
A Marketing Igazgatói székében továbbra is Perényi Katalin ül, aki átmeneti megbízását hosszabbítja meg ezzel a változással. A nemzetközi piacot is megjárt szakember 2022 szeptemberében érkezett a HEINEKEN globál csapatából. Katalin 2009-ben kezdte meg pályafutását a Heineken vállalat Nemzetközi Tehetségprogramjában, az elmúlt 15 évben pedig számos hazai és külföldi vállalati siker fűződik a nevéhez. Vezetési tapasztalatának és kreativitásának köszönhetően többek között a márka prémium portfóliójának értékét sikerült tovább növelni.
Perényi Katalin
„Biztos vagyok abban, hogy Mottl-Molnár Orsolya széleskörű kereskedelmi tapasztalatával, szenvedélyes vezetőként kiválóan tudja majd támogatni növekedési stratégiánkat az értékesítési stratégia fejlesztésével és egy erős csapat építésével. A Marketing pozíció is biztos kezekben marad, Katalinnal, aki 2022-ben csatlakozott a magyarországi leányvállalathoz, februártól pedig nagy örömünkre, velünk folytatja munkáját. Vezetésének és együttműködési erőfeszítéseinek köszönhetően a csapat egy kihívásokkal teli időszakban is sikereket tudott elérni és prémium portfóliónk márka értékét tovább növelni, így izgatottan tekintünk közösen a 2024-es évre.”
– mondta el Nikos Zois, a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója.
A két szakember szerint mind a termékportfólió, az értékesítési terület és a brand kampányokat illetően is izgalmasnak ígérkezik a 2024-es év.
Mottl-Molnár Orsolya az Értékesítési Igazgató pozíciót Eszéki Zoltántól veszi át, aki februártól a HEINEKEN Hungária Zrt.-n kívül folytatja munkáját.
Kapcsolódó cikkeink
Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Ismét bírságolták a Sheint: megtévesztő zöld állítások miatt lépett az olasz versenyhivatal
Újabb pénzügyi szankcióval sújtották a kínai alapítású fast fashion óriást,…
Tovább olvasom >Nem minden boltban használható a 30 ezer forintos nyugdíjas élelmiszer-utalvány
Szeptember 1. és október 15. között kézbesítik azt a 30…
Tovább olvasom >