Változás közben a McDonald’s
A 90 hazai McDonald’s étteremben tavaly 75 millió vásárló fordult meg, ami az előző évhez képest 10 százalékos növekedést jelent, adta hírül a gyorsétteremlánc. A magyar hálózat – a 2005-ben regisztrált adatokhoz képest – 12 százalékos forgalomnövekedéssel és 693 millió forintos üzemi eredménnyel zárta a 2006-os évet. A teljes, 31,8 milliárd forintos forgalom 52-48 százalékos arányban oszlott meg a saját és a franchise üzemeltetésű éttermek között.
A vállalat legfontosabb küldetésének tekinti, hogy az eddig megszokott „gyorsételek” (fast food) helyett megteremtse a „gyorsan kiszolgált, magas minőségű étel (good food fast)” kategóriáját. Ennek érdekében országosan elérhetővé tette reggelispecialitásait, és a reggeliztetés piacvezető szereplőjévé vált. A prémium minőségű kávékat és süteményspecialitásokat kínáló McCafé lánc is bővült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >