Változás közben a McDonald’s
A 90 hazai McDonald’s étteremben tavaly 75 millió vásárló fordult meg, ami az előző évhez képest 10 százalékos növekedést jelent, adta hírül a gyorsétteremlánc. A magyar hálózat – a 2005-ben regisztrált adatokhoz képest – 12 százalékos forgalomnövekedéssel és 693 millió forintos üzemi eredménnyel zárta a 2006-os évet. A teljes, 31,8 milliárd forintos forgalom 52-48 százalékos arányban oszlott meg a saját és a franchise üzemeltetésű éttermek között.
A vállalat legfontosabb küldetésének tekinti, hogy az eddig megszokott „gyorsételek” (fast food) helyett megteremtse a „gyorsan kiszolgált, magas minőségű étel (good food fast)” kategóriáját. Ennek érdekében országosan elérhetővé tette reggelispecialitásait, és a reggeliztetés piacvezető szereplőjévé vált. A prémium minőségű kávékat és süteményspecialitásokat kínáló McCafé lánc is bővült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >