Változás közben a McDonald’s
A 90 hazai McDonald’s étteremben tavaly 75 millió vásárló fordult meg, ami az előző évhez képest 10 százalékos növekedést jelent, adta hírül a gyorsétteremlánc. A magyar hálózat – a 2005-ben regisztrált adatokhoz képest – 12 százalékos forgalomnövekedéssel és 693 millió forintos üzemi eredménnyel zárta a 2006-os évet. A teljes, 31,8 milliárd forintos forgalom 52-48 százalékos arányban oszlott meg a saját és a franchise üzemeltetésű éttermek között.
A vállalat legfontosabb küldetésének tekinti, hogy az eddig megszokott „gyorsételek” (fast food) helyett megteremtse a „gyorsan kiszolgált, magas minőségű étel (good food fast)” kategóriáját. Ennek érdekében országosan elérhetővé tette reggelispecialitásait, és a reggeliztetés piacvezető szereplőjévé vált. A prémium minőségű kávékat és süteményspecialitásokat kínáló McCafé lánc is bővült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2,6 milliárd forinttal támogatta a nyugdíjasokat a Tesco és itt nem áll meg
2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >