Változás közben a McDonald’s
A 90 hazai McDonald’s étteremben tavaly 75 millió vásárló fordult meg, ami az előző évhez képest 10 százalékos növekedést jelent, adta hírül a gyorsétteremlánc. A magyar hálózat – a 2005-ben regisztrált adatokhoz képest – 12 százalékos forgalomnövekedéssel és 693 millió forintos üzemi eredménnyel zárta a 2006-os évet. A teljes, 31,8 milliárd forintos forgalom 52-48 százalékos arányban oszlott meg a saját és a franchise üzemeltetésű éttermek között.
A vállalat legfontosabb küldetésének tekinti, hogy az eddig megszokott „gyorsételek” (fast food) helyett megteremtse a „gyorsan kiszolgált, magas minőségű étel (good food fast)” kategóriáját. Ennek érdekében országosan elérhetővé tette reggelispecialitásait, és a reggeliztetés piacvezető szereplőjévé vált. A prémium minőségű kávékat és süteményspecialitásokat kínáló McCafé lánc is bővült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Új fúziók, új élmény: megújult ízekkel és arculattal tért vissza a Fuze Tea
A tea, gyümölcsök és gyógynövények harmonikus kombinációjára épülő Fuze Tea…
Tovább olvasom >