Válsághelyzetben a vendéglátóipar
A jelenlegi vírushelyzethez alkalmazkodva a Budapest Business Club életében először az előadás online térben valósult meg. Az esemény előadói Blaumann Debóra, a NetPincér marketingvezetője és Jancsa Jani, a Bamba Marha Burger Bar tulajdonosa voltak, akik az online előadás keretein belül közel 300 érdeklődővel osztották meg tapasztalataikat a vendéglátóipar krízishelyzethez való alkalmazkodásáról.
A Budapest Business Club a Budapesti Corvinus Egyetem egyik legdinamikusabban fejlődő, vállalati struktúrát leképező diákszervezete. Elsődleges célunk a tehetséggondozás, szakmai tapasztalatszerzési lehetőségek nyújtása tagjaink számára az egyetem hallgatóit érdeklő, színvonalas előadások és workshopok szervezése által.
A szervezet legutóbbi, Házhozszállítás: hosszú távú megoldás? – A vendéglátóipar krízishelyzetben című kerekasztal-beszélgetés jellegű előadásán az érdeklődők a Netpincér és a Bamba Marha Burger Bar példáján keresztül láthattak bele a két vállalat napjaink dinamikusan változó környezetéhez való alkalmazkodásába. Szelőczei Dávid, a szervezet társelnöke által feltett kérdésekre Blaumann Debóra és Jancsa Jani válaszolt saját tapasztalataik alapján. Elmondták például, hogy hogyan próbáltak felkészülni a járványhelyzet okozta nehézségekre, és miként módosították a kiadott rendeletek a vállalatok mindennapi tevékenységeit. Jelenleg a házhozszállítás jelenti a túlélést, az egyetlen járható utat a vendéglátóiparban. A Netpincérhez március végére 900 étterem jelentkezett, ami hatalmas kihívás a vállalat számára, hiszen eddig összesen 2000 étteremmel dolgoztak együtt. Feszített tempóban dolgoznak azon, hogy ezek az új partnerek minél előbb kiszállíthassák ételeiket és alkalmi együttműködés helyett hosszú távú partnerkapcsolatot alakítsanak ki velük. A pénzügyi elemzőből lett burgerpápa beszámolt arról is, hogy a nehéz helyzet ellenére is szeretnék megtartani az összes dolgozójukat, hiszen ez most az összefogás ideje. Szó volt még továbbá a bevezetett óvintézkedésekről és a futárok támogatásáról, az aktuális marketingkampányokról és beteg gyermekek támogatásáról is.
Kapcsolódó cikkeink
Idén nyáron is tescózhatunk a Balatonon: kiszállítás akár 30 perc alatt a nyaralóba
A balatoni nyaralás egyszerre szólhat a gondtalan kikapcsolódásról és a…
Tovább olvasom >Személyes vásárlók lesznek az Uber Eats futárokból
Az Uber Eats eltökélt szándéka, hogy nagyobb részesedést szerezzen az…
Tovább olvasom >A Grubhub szállítja házhoz a Starbucks italait az Egyesült Államokban
A Grubhubbal együttműködésben kávé és más személyre szabott italok házhoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >