Válsághelyzetben a vendéglátóipar
A jelenlegi vírushelyzethez alkalmazkodva a Budapest Business Club életében először az előadás online térben valósult meg. Az esemény előadói Blaumann Debóra, a NetPincér marketingvezetője és Jancsa Jani, a Bamba Marha Burger Bar tulajdonosa voltak, akik az online előadás keretein belül közel 300 érdeklődővel osztották meg tapasztalataikat a vendéglátóipar krízishelyzethez való alkalmazkodásáról.
A Budapest Business Club a Budapesti Corvinus Egyetem egyik legdinamikusabban fejlődő, vállalati struktúrát leképező diákszervezete. Elsődleges célunk a tehetséggondozás, szakmai tapasztalatszerzési lehetőségek nyújtása tagjaink számára az egyetem hallgatóit érdeklő, színvonalas előadások és workshopok szervezése által.
A szervezet legutóbbi, Házhozszállítás: hosszú távú megoldás? – A vendéglátóipar krízishelyzetben című kerekasztal-beszélgetés jellegű előadásán az érdeklődők a Netpincér és a Bamba Marha Burger Bar példáján keresztül láthattak bele a két vállalat napjaink dinamikusan változó környezetéhez való alkalmazkodásába. Szelőczei Dávid, a szervezet társelnöke által feltett kérdésekre Blaumann Debóra és Jancsa Jani válaszolt saját tapasztalataik alapján. Elmondták például, hogy hogyan próbáltak felkészülni a járványhelyzet okozta nehézségekre, és miként módosították a kiadott rendeletek a vállalatok mindennapi tevékenységeit. Jelenleg a házhozszállítás jelenti a túlélést, az egyetlen járható utat a vendéglátóiparban. A Netpincérhez március végére 900 étterem jelentkezett, ami hatalmas kihívás a vállalat számára, hiszen eddig összesen 2000 étteremmel dolgoztak együtt. Feszített tempóban dolgoznak azon, hogy ezek az új partnerek minél előbb kiszállíthassák ételeiket és alkalmi együttműködés helyett hosszú távú partnerkapcsolatot alakítsanak ki velük. A pénzügyi elemzőből lett burgerpápa beszámolt arról is, hogy a nehéz helyzet ellenére is szeretnék megtartani az összes dolgozójukat, hiszen ez most az összefogás ideje. Szó volt még továbbá a bevezetett óvintézkedésekről és a futárok támogatásáról, az aktuális marketingkampányokról és beteg gyermekek támogatásáról is.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok szeretik a legjobban csomagautomatában átvenni online rendeléseiket a közép-európai régióban
A közép-európai vásárlók egyértelműen preferálják a kifejezetten gyors házhoz szállítást…
Tovább olvasom >Az aznapi kiszállítás a magyar vásárlók vágya
A közép-európai vásárlók körében egyértelműen a gyors házhoz szállítás a…
Tovább olvasom >2 hétig ingyen szállít házhoz a Tesco
A Tesco február 15. és 29. között ingyenes kiszállítást kínál…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: erősödik a turisztikai kereslet, a SZÉP Kártya márciusban is népszerű fizetőeszköz volt
Márciusban is erős forgalmat generált a SZÉP Kártya, amely továbbra…
Tovább olvasom >Pálinkakoktél-verseny
A várakozásokat is felülmúlta a március elején rendezett II. Árpád Párlat…
Tovább olvasom >Így vélekednek a magyarok a dohányzási kultúráról
Egyre többen használnak hevített dohányterméket, így felmerül a kérdés, hogyan…
Tovább olvasom >