Válságban népszerűek a gyorséttermek
A Kentucky Fried Chicken (KFC) bejelentette, hogy 167 millió eurós beruházással az elkövetkező három-öt évben 300 új éttermet nyit az Egyesült Királyságban.
Az új éttermek 38
százaléka a KFC tulajdonába kerül, 62
százalékuk franchise üzletként működik
majd. A bővítéssel 9 ezer új munkahely létesül.
Martin Schuker vezérigazgató
szerint nem csak cége, de a teljes ágazat is növekszik
a nehézségek hatására. A recesszió
miatt a fogyasztók egyre szélesebb rétege keresi
az olcsóbb, elvitelre készített ételeket.
A KFC tavaly nyolc százalékkal fejlődött, nagy
riválisuktól, a McDonalds’s-tól hódítottak
el vevőket, az idei adatok 14 százalékos bővülést
jeleznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >