Válságban népszerűek a gyorséttermek
A Kentucky Fried Chicken (KFC) bejelentette, hogy 167 millió eurós beruházással az elkövetkező három-öt évben 300 új éttermet nyit az Egyesült Királyságban.
Az új éttermek 38
százaléka a KFC tulajdonába kerül, 62
százalékuk franchise üzletként működik
majd. A bővítéssel 9 ezer új munkahely létesül.
Martin Schuker vezérigazgató
szerint nem csak cége, de a teljes ágazat is növekszik
a nehézségek hatására. A recesszió
miatt a fogyasztók egyre szélesebb rétege keresi
az olcsóbb, elvitelre készített ételeket.
A KFC tavaly nyolc százalékkal fejlődött, nagy
riválisuktól, a McDonalds’s-tól hódítottak
el vevőket, az idei adatok 14 százalékos bővülést
jeleznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >