Válságban népszerűek a gyorséttermek
A Kentucky Fried Chicken (KFC) bejelentette, hogy 167 millió eurós beruházással az elkövetkező három-öt évben 300 új éttermet nyit az Egyesült Királyságban.
Az új éttermek 38
százaléka a KFC tulajdonába kerül, 62
százalékuk franchise üzletként működik
majd. A bővítéssel 9 ezer új munkahely létesül.
Martin Schuker vezérigazgató
szerint nem csak cége, de a teljes ágazat is növekszik
a nehézségek hatására. A recesszió
miatt a fogyasztók egyre szélesebb rétege keresi
az olcsóbb, elvitelre készített ételeket.
A KFC tavaly nyolc százalékkal fejlődött, nagy
riválisuktól, a McDonalds’s-tól hódítottak
el vevőket, az idei adatok 14 százalékos bővülést
jeleznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >