Válságban népszerűek a gyorséttermek
A Kentucky Fried Chicken (KFC) bejelentette, hogy 167 millió eurós beruházással az elkövetkező három-öt évben 300 új éttermet nyit az Egyesült Királyságban.
Az új éttermek 38
százaléka a KFC tulajdonába kerül, 62
százalékuk franchise üzletként működik
majd. A bővítéssel 9 ezer új munkahely létesül.
Martin Schuker vezérigazgató
szerint nem csak cége, de a teljes ágazat is növekszik
a nehézségek hatására. A recesszió
miatt a fogyasztók egyre szélesebb rétege keresi
az olcsóbb, elvitelre készített ételeket.
A KFC tavaly nyolc százalékkal fejlődött, nagy
riválisuktól, a McDonalds’s-tól hódítottak
el vevőket, az idei adatok 14 százalékos bővülést
jeleznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >K&H: most tényleg érdemes elővenni a nyaralóbiztosítást
A júliusban pusztító viharok miatt nemcsak az állandóan lakott ingatlanok,…
Tovább olvasom >