Válságban népszerűek a gyorséttermek
A Kentucky Fried Chicken (KFC) bejelentette, hogy 167 millió eurós beruházással az elkövetkező három-öt évben 300 új éttermet nyit az Egyesült Királyságban.
Az új éttermek 38
százaléka a KFC tulajdonába kerül, 62
százalékuk franchise üzletként működik
majd. A bővítéssel 9 ezer új munkahely létesül.
Martin Schuker vezérigazgató
szerint nem csak cége, de a teljes ágazat is növekszik
a nehézségek hatására. A recesszió
miatt a fogyasztók egyre szélesebb rétege keresi
az olcsóbb, elvitelre készített ételeket.
A KFC tavaly nyolc százalékkal fejlődött, nagy
riválisuktól, a McDonalds’s-tól hódítottak
el vevőket, az idei adatok 14 százalékos bővülést
jeleznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >