Válságban kevesebb gyümölcslé fogy
Tavaly 4 százalékkal esett vissza a hazai gyümölcslé piac, idén további 5-7 százalék csökkenésre számít az ágazat.
Tavaly a német Eckes-Granini
tulajdonában álló Sió-Eckes 71 millió
liter gyümölcslevet értékesített, és
ezzel tovább erősítette piacvezető pozícióját.
A cég az évi 350 milliós teljes piac több
mint 20 százalékát tudhatja magáénak.
A mennyiségi értékesítés az egy
évvel korábbinak felelt meg, ez azt jelenti, hogy a
vállalat más ágazati szereplők rovására
tudta stabilizálni forgalmát a szűkülő piacon.
Jó hír, hogy a vállalat növelte eladásait
a nagyobb gyümölcslétartalmú termékeknél,
a kategória az az összes árbevétel
szempontjából is meghatározó szerepet
töltött be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >