Válságban kevesebb gyümölcslé fogy
Tavaly 4 százalékkal esett vissza a hazai gyümölcslé piac, idén további 5-7 százalék csökkenésre számít az ágazat.
Tavaly a német Eckes-Granini
tulajdonában álló Sió-Eckes 71 millió
liter gyümölcslevet értékesített, és
ezzel tovább erősítette piacvezető pozícióját.
A cég az évi 350 milliós teljes piac több
mint 20 százalékát tudhatja magáénak.
A mennyiségi értékesítés az egy
évvel korábbinak felelt meg, ez azt jelenti, hogy a
vállalat más ágazati szereplők rovására
tudta stabilizálni forgalmát a szűkülő piacon.
Jó hír, hogy a vállalat növelte eladásait
a nagyobb gyümölcslétartalmú termékeknél,
a kategória az az összes árbevétel
szempontjából is meghatározó szerepet
töltött be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >