Válságban kevesebb gyümölcslé fogy
Tavaly 4 százalékkal esett vissza a hazai gyümölcslé piac, idén további 5-7 százalék csökkenésre számít az ágazat.
Tavaly a német Eckes-Granini
tulajdonában álló Sió-Eckes 71 millió
liter gyümölcslevet értékesített, és
ezzel tovább erősítette piacvezető pozícióját.
A cég az évi 350 milliós teljes piac több
mint 20 százalékát tudhatja magáénak.
A mennyiségi értékesítés az egy
évvel korábbinak felelt meg, ez azt jelenti, hogy a
vállalat más ágazati szereplők rovására
tudta stabilizálni forgalmát a szűkülő piacon.
Jó hír, hogy a vállalat növelte eladásait
a nagyobb gyümölcslétartalmú termékeknél,
a kategória az az összes árbevétel
szempontjából is meghatározó szerepet
töltött be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bejgli, töltött káposzta és online csalások – a szaporodó kiberbűnözés miatt ez lehet sokaknak a karácsonyi menü
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar szakmai vezetés is formálta a globális gazdasági döntéseket Dél-Afrikában a történelmi B20 csúcstalálkozón
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
