Válságban kevesebb gyümölcslé fogy
Tavaly 4 százalékkal esett vissza a hazai gyümölcslé piac, idén további 5-7 százalék csökkenésre számít az ágazat.
Tavaly a német Eckes-Granini
tulajdonában álló Sió-Eckes 71 millió
liter gyümölcslevet értékesített, és
ezzel tovább erősítette piacvezető pozícióját.
A cég az évi 350 milliós teljes piac több
mint 20 százalékát tudhatja magáénak.
A mennyiségi értékesítés az egy
évvel korábbinak felelt meg, ez azt jelenti, hogy a
vállalat más ágazati szereplők rovására
tudta stabilizálni forgalmát a szűkülő piacon.
Jó hír, hogy a vállalat növelte eladásait
a nagyobb gyümölcslétartalmú termékeknél,
a kategória az az összes árbevétel
szempontjából is meghatározó szerepet
töltött be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
Egy különleges alkalomból szervezetett partnertalálkozót a Hungaria, az eseménnyel az…
Tovább olvasom >