Válságban kevesebb gyümölcslé fogy
Tavaly 4 százalékkal esett vissza a hazai gyümölcslé piac, idén további 5-7 százalék csökkenésre számít az ágazat.
Tavaly a német Eckes-Granini
tulajdonában álló Sió-Eckes 71 millió
liter gyümölcslevet értékesített, és
ezzel tovább erősítette piacvezető pozícióját.
A cég az évi 350 milliós teljes piac több
mint 20 százalékát tudhatja magáénak.
A mennyiségi értékesítés az egy
évvel korábbinak felelt meg, ez azt jelenti, hogy a
vállalat más ágazati szereplők rovására
tudta stabilizálni forgalmát a szűkülő piacon.
Jó hír, hogy a vállalat növelte eladásait
a nagyobb gyümölcslétartalmú termékeknél,
a kategória az az összes árbevétel
szempontjából is meghatározó szerepet
töltött be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >