Vállalják az új-zélandiak a Pepsi Max kihívását
A Fructor Suntory elhozta a Pepsi Max Taste Challenge-t (ízkihívás) Új-Zélandra. A feladat egyszerű: a résztvevőknek dönteniük kell, melyik kóla finomabb.
A kihívás elfogadóinak két kólamintát, egy zéró cukrosat és egy magas cukortartalmút kell megkóstolniuk, és kiválasztaniuk, melyik ízlik jobban. Természetesen a résztvevők csak azután tudják meg, hogy melyik minta melyik termékből származik, miután tejesítették a kihívást.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Beckham, Pélé és Ronaldinho egy Pepsi MAX-reklámban térnek vissza
A Pepsi MAX új kampányában több futballnemzedék sztárjai találkoznak: a…
Tovább olvasom >Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >