Vállalják az új-zélandiak a Pepsi Max kihívását
A Fructor Suntory elhozta a Pepsi Max Taste Challenge-t (ízkihívás) Új-Zélandra. A feladat egyszerű: a résztvevőknek dönteniük kell, melyik kóla finomabb.
A kihívás elfogadóinak két kólamintát, egy zéró cukrosat és egy magas cukortartalmút kell megkóstolniuk, és kiválasztaniuk, melyik ízlik jobban. Természetesen a résztvevők csak azután tudják meg, hogy melyik minta melyik termékből származik, miután tejesítették a kihívást.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Beckham, Pélé és Ronaldinho egy Pepsi MAX-reklámban térnek vissza
A Pepsi MAX új kampányában több futballnemzedék sztárjai találkoznak: a…
Tovább olvasom >Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >