Valentin napi zöldségtárskereső
A fenntartható étkezést népszerűsítő Felelős Gasztrohős játékos formában hívja fel a figyelmet, van élet az epren túl Valentin napon! Egy képzeletbeli társkeresőt indítottak a februárban szezonális alapanyagoknak, ahol egymásra találhatnak az ízben, beltartalmi értékben passzoló zöldségek és gyümölcsök.

A játékos kampány ötlete az alapítvány egyik önkéntesétől érkezett
Február 14. környékén megszaporodnak a boltok import eper hirdetései, az éttermek menüi is egzotikus afrodiziákumokkal tarkítottak ebben az időszakban. Ezeknek az import termékek a káros környezeti hatásaira szeretné felhívni a figyelmet évek óta a Felelős Gasztrohős Alapítvány Valentin napi kampányaival. Készült már hazai, szezonális alapanyagokból összeállított menü is.
Idén egy képzeletbeli társkeresőt álmodtak meg zöldségeknek és gyümölcsöknek. “Személyes ökológiai lábnyomunk majdnem felét teszi ki az, milyen élelmiszereket fogyasztunk, ennek csökkentéséhez érdemes növényi fókuszú, helyi, szezonális alapanyagokból készült ételeket fogyasztani. Akkor sem muszáj egzotikumokhoz, messziről érkező alapanyagokhoz nyúlni, ha meglepnénk a szerettünket egy különleges vacsorával Bálint napon. Legújabb mini kampányunkkal, a Greenderrel is erre szeretnénk irányítani a figyelmet játékos, vicces formában.” – mondta el Kiss-Szabó Eszter, a Felelős Gasztrohős Alapítvány kommunikációs vezetője. – A képzeletbeli zöldség-gyümölcs társkeresőn, a Greenderen, az alapanyagok is a legjobb formájukat igyekeznek megmutatni, a párosokból pedig mi főzhetünk ki szerelmes, fenntartható fogásokat, amelyhez recept tippeket is kapunk a Gasztrohősöktől. “A Greender alapötlete egyik önkéntesünktől érkezett, ezt gondoltuk tovább, tettünk karaktereket, társkereső szövegeket az alapanyagok mellé, Kőfaragó Anna grafikusunk pedig életre keltette a Greendert és a karaktereket.”
A kampány anyagaiért, receptekért és további információkért érdemes követni a Felelős Gasztrohős Alapítvány Facebook, Instagram és LinkedIn oldalát.
Kapcsolódó cikkeink
Így vásároltak idén a magyarok Valentin-nap alkalmából
Idén is jelentős kereslet mutatkozott a prémium gasztronómiai termékek és…
Tovább olvasom >Luxus lett a Valentin-napi csokiajándékozás
Belgiumban a Valentin-napi csokoládék eddig a szerelem hevességét szimbolizálták, idén…
Tovább olvasom >foodora: Valentin-napon már reggel 7-kor óvszert rendelnek
Tarolnak a virágosok, de csokoládét és alkoholt is sokan rendelnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Séf élet, gyöngy élet… – A nap képe
A Proud to be a Chef FB-oldalán találtuk a képeket…
Tovább olvasom >Hazaviszem az éttermet – éttermi merchandising
Mi jut eszébe, ha kedvenc étterme vagy kávézója nevét meglátja…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >