Választékbővítéssel fejlődhetnek tovább a diszkontok Németországban
A Verdict Research most megjelent kutatása szerint 2012-re minden második eurót a diszkont üzletekben költenek majd el az emberek.
A német kiskereskedelem
lehetőségeit vizsgáló kutatás szerint a
13 milliárd eurós piacon már ma is 42 százalék
jut a diszkont üzleteknek, különösen az Aldi és
a Lidl van erős pozíciókban. Az Aldi ma még
kétszer akkora részesedéssel bír mint a
Lidl, de különbség folyamatosan csökken,
különösen mióta a Lidl gyári márkákat
is forgalmaz.
A növekedés lehetőségeire
a Verdict három utat rajzolt fel: a bevétel bővítéshez
áremelésre van szükség, ezt a növekvő
alapanyagárak és egyéb költségek
mindenképpen kikényszerítik. A patika liberalizáció
lehetővé teszi úgynevezett egészség
szigetek létrehozását az üzleten belül,
ahol nemcsak gyógyszereket, hanem egyéb, az egészséges
életmóddal, wellnesszel összeköthető
terméket kínálhatnának. A diszkontok
számára a bioélelmiszerek értékesítése
is fejlődési lehetőséget biztosíthat .
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >