Vaják-sört készít a Netflix az amerika Athletic-kel
Az alkoholmentes sört gyártó amerikai Athletic a Netflix-szel társulva a The Witcher (Vaják) című fantasy-sorozat ihlette limitált kiadású sört készít.
A Geralt Aranya (Geralt’s Gold) névre keresztelt sör az első az Athletic által a Netflix számára készített összesen három termékből álló sorból és a június 29-én debütáló új évadot megelőzően kerül piacra. A másik két termékről részleteket a vállalat a későbbiekben közöl majd.
Az Athletic által „közepesen testes, nagyon aromás, citrusos és virágos jegyeket is magán viselő érett barackos illatú” sörként jellemzett Geralt’s Gold az Egyesült Államok egyes üzleteiben, valamint az Athletic Brewing weboldalán lesz kapható. A terméket online megrendelő első 750 vásárló egy ingyenes gyűjtői poharat is kap, amelyen megjelennek a The Witcher (Vaják) ikonikus szimbólumai – közölte a vállalat. A kanadai és az egyesült királyságbeli vásárlók számára a Geralt’s Gold a helyi weboldalakon is elérhető lesz.
Andrew Katz, az Athletic Brewing Company marketingvezetője a megállapodásról szólva elmondta:
– Szerintünk nem is lehet egy díjnyertes kézműves sör fogyasztása élvezetesebb, mint ha azt a Netflix egyik legszórakoztatóbb sorozatával házasítjuk. Az Athleticnél rajongunk a sztorikért, és szeretjük söreinket váratlan helyszínekre vinni. Ezért is örülünk annyira annak, hogy az egyik legeredetibb kreatív streaming szolgáltatással együttműködve valami igazán különlegeset kínálhatunk rajongóinknak.
Josh Simon, a Neftlix fogyasztói termékekért felelős alelnöke szerint a streaming cég
– szeret új és egyedi utakon járni és a rajongókhoz az életben is közel hozni kedvenc történeteiket.
Az Athletic Brewing a második legnagyobb alkoholmentes sörmárka az Egyesült Államokban, ahol az alkoholmentes sörök értékesítése az országban idén egyharmadával nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >