Vaják-sört készít a Netflix az amerika Athletic-kel
Az alkoholmentes sört gyártó amerikai Athletic a Netflix-szel társulva a The Witcher (Vaják) című fantasy-sorozat ihlette limitált kiadású sört készít.
A Geralt Aranya (Geralt’s Gold) névre keresztelt sör az első az Athletic által a Netflix számára készített összesen három termékből álló sorból és a június 29-én debütáló új évadot megelőzően kerül piacra. A másik két termékről részleteket a vállalat a későbbiekben közöl majd.
Az Athletic által „közepesen testes, nagyon aromás, citrusos és virágos jegyeket is magán viselő érett barackos illatú” sörként jellemzett Geralt’s Gold az Egyesült Államok egyes üzleteiben, valamint az Athletic Brewing weboldalán lesz kapható. A terméket online megrendelő első 750 vásárló egy ingyenes gyűjtői poharat is kap, amelyen megjelennek a The Witcher (Vaják) ikonikus szimbólumai – közölte a vállalat. A kanadai és az egyesült királyságbeli vásárlók számára a Geralt’s Gold a helyi weboldalakon is elérhető lesz.
Andrew Katz, az Athletic Brewing Company marketingvezetője a megállapodásról szólva elmondta:
– Szerintünk nem is lehet egy díjnyertes kézműves sör fogyasztása élvezetesebb, mint ha azt a Netflix egyik legszórakoztatóbb sorozatával házasítjuk. Az Athleticnél rajongunk a sztorikért, és szeretjük söreinket váratlan helyszínekre vinni. Ezért is örülünk annyira annak, hogy az egyik legeredetibb kreatív streaming szolgáltatással együttműködve valami igazán különlegeset kínálhatunk rajongóinknak.
Josh Simon, a Neftlix fogyasztói termékekért felelős alelnöke szerint a streaming cég
– szeret új és egyedi utakon járni és a rajongókhoz az életben is közel hozni kedvenc történeteiket.
Az Athletic Brewing a második legnagyobb alkoholmentes sörmárka az Egyesült Államokban, ahol az alkoholmentes sörök értékesítése az országban idén egyharmadával nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >