Vaják-sört készít a Netflix az amerika Athletic-kel
Az alkoholmentes sört gyártó amerikai Athletic a Netflix-szel társulva a The Witcher (Vaják) című fantasy-sorozat ihlette limitált kiadású sört készít.
A Geralt Aranya (Geralt’s Gold) névre keresztelt sör az első az Athletic által a Netflix számára készített összesen három termékből álló sorból és a június 29-én debütáló új évadot megelőzően kerül piacra. A másik két termékről részleteket a vállalat a későbbiekben közöl majd.
Az Athletic által „közepesen testes, nagyon aromás, citrusos és virágos jegyeket is magán viselő érett barackos illatú” sörként jellemzett Geralt’s Gold az Egyesült Államok egyes üzleteiben, valamint az Athletic Brewing weboldalán lesz kapható. A terméket online megrendelő első 750 vásárló egy ingyenes gyűjtői poharat is kap, amelyen megjelennek a The Witcher (Vaják) ikonikus szimbólumai – közölte a vállalat. A kanadai és az egyesült királyságbeli vásárlók számára a Geralt’s Gold a helyi weboldalakon is elérhető lesz.
Andrew Katz, az Athletic Brewing Company marketingvezetője a megállapodásról szólva elmondta:
– Szerintünk nem is lehet egy díjnyertes kézműves sör fogyasztása élvezetesebb, mint ha azt a Netflix egyik legszórakoztatóbb sorozatával házasítjuk. Az Athleticnél rajongunk a sztorikért, és szeretjük söreinket váratlan helyszínekre vinni. Ezért is örülünk annyira annak, hogy az egyik legeredetibb kreatív streaming szolgáltatással együttműködve valami igazán különlegeset kínálhatunk rajongóinknak.
Josh Simon, a Neftlix fogyasztói termékekért felelős alelnöke szerint a streaming cég
– szeret új és egyedi utakon járni és a rajongókhoz az életben is közel hozni kedvenc történeteiket.
Az Athletic Brewing a második legnagyobb alkoholmentes sörmárka az Egyesült Államokban, ahol az alkoholmentes sörök értékesítése az országban idén egyharmadával nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >