Vaják-sört készít a Netflix az amerika Athletic-kel
Az alkoholmentes sört gyártó amerikai Athletic a Netflix-szel társulva a The Witcher (Vaják) című fantasy-sorozat ihlette limitált kiadású sört készít.
A Geralt Aranya (Geralt’s Gold) névre keresztelt sör az első az Athletic által a Netflix számára készített összesen három termékből álló sorból és a június 29-én debütáló új évadot megelőzően kerül piacra. A másik két termékről részleteket a vállalat a későbbiekben közöl majd.
Az Athletic által „közepesen testes, nagyon aromás, citrusos és virágos jegyeket is magán viselő érett barackos illatú” sörként jellemzett Geralt’s Gold az Egyesült Államok egyes üzleteiben, valamint az Athletic Brewing weboldalán lesz kapható. A terméket online megrendelő első 750 vásárló egy ingyenes gyűjtői poharat is kap, amelyen megjelennek a The Witcher (Vaják) ikonikus szimbólumai – közölte a vállalat. A kanadai és az egyesült királyságbeli vásárlók számára a Geralt’s Gold a helyi weboldalakon is elérhető lesz.
Andrew Katz, az Athletic Brewing Company marketingvezetője a megállapodásról szólva elmondta:
– Szerintünk nem is lehet egy díjnyertes kézműves sör fogyasztása élvezetesebb, mint ha azt a Netflix egyik legszórakoztatóbb sorozatával házasítjuk. Az Athleticnél rajongunk a sztorikért, és szeretjük söreinket váratlan helyszínekre vinni. Ezért is örülünk annyira annak, hogy az egyik legeredetibb kreatív streaming szolgáltatással együttműködve valami igazán különlegeset kínálhatunk rajongóinknak.
Josh Simon, a Neftlix fogyasztói termékekért felelős alelnöke szerint a streaming cég
– szeret új és egyedi utakon járni és a rajongókhoz az életben is közel hozni kedvenc történeteiket.
Az Athletic Brewing a második legnagyobb alkoholmentes sörmárka az Egyesült Államokban, ahol az alkoholmentes sörök értékesítése az országban idén egyharmadával nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >