Üzletfilozófiájába illeszkedett a SPAR jelenléte
A sok gyártó, forgalmazó és szolgáltató között igazi kuriózum volt – egyedüli kiskereskedelmi cégként – a SPAR Magyarország Kft. standja. Az áruháznak berendezett területen felvonult a cég mintegy 700 saját márkás terméke, valamint a SPAR saját húsüzemében előállított tőkehúsok és húskészítmények.
A kiállításon való részvétel jól illeszkedett a cég minőségcentrikus filozófiájába, amelyet jól mutat, hogy két termékcsaládját is elismerték a kiállításon. A Regnum Prágai sonka a legjobb saját márkás terméknek járó különdíjat nyerte el, a Natur Pur bioivólé-család pedig Újdonságdíjat kapott.
A kiállítás apropóján szakmai konferenciát is rendezett a lánc, amelyre a legfontosabb szállító partnereit hívta meg. A több mint 100 résztvevő színvonalas prezentációkat hallhatott, többek között a SPAR részéről Feiner Péter és Saltzer Kornél ügyvezető igazgatók, Kiss Judit humánpolitikai és Csongovai Tamás food beszerzési vezető tolmácsolásában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >