Üzletfilozófiájába illeszkedett a SPAR jelenléte
A sok gyártó, forgalmazó és szolgáltató között igazi kuriózum volt – egyedüli kiskereskedelmi cégként – a SPAR Magyarország Kft. standja. Az áruháznak berendezett területen felvonult a cég mintegy 700 saját márkás terméke, valamint a SPAR saját húsüzemében előállított tőkehúsok és húskészítmények.
A kiállításon való részvétel jól illeszkedett a cég minőségcentrikus filozófiájába, amelyet jól mutat, hogy két termékcsaládját is elismerték a kiállításon. A Regnum Prágai sonka a legjobb saját márkás terméknek járó különdíjat nyerte el, a Natur Pur bioivólé-család pedig Újdonságdíjat kapott.
A kiállítás apropóján szakmai konferenciát is rendezett a lánc, amelyre a legfontosabb szállító partnereit hívta meg. A több mint 100 résztvevő színvonalas prezentációkat hallhatott, többek között a SPAR részéről Feiner Péter és Saltzer Kornél ügyvezető igazgatók, Kiss Judit humánpolitikai és Csongovai Tamás food beszerzési vezető tolmácsolásában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >