Üzletfilozófiájába illeszkedett a SPAR jelenléte
A sok gyártó, forgalmazó és szolgáltató között igazi kuriózum volt – egyedüli kiskereskedelmi cégként – a SPAR Magyarország Kft. standja. Az áruháznak berendezett területen felvonult a cég mintegy 700 saját márkás terméke, valamint a SPAR saját húsüzemében előállított tőkehúsok és húskészítmények.
A kiállításon való részvétel jól illeszkedett a cég minőségcentrikus filozófiájába, amelyet jól mutat, hogy két termékcsaládját is elismerték a kiállításon. A Regnum Prágai sonka a legjobb saját márkás terméknek járó különdíjat nyerte el, a Natur Pur bioivólé-család pedig Újdonságdíjat kapott.
A kiállítás apropóján szakmai konferenciát is rendezett a lánc, amelyre a legfontosabb szállító partnereit hívta meg. A több mint 100 résztvevő színvonalas prezentációkat hallhatott, többek között a SPAR részéről Feiner Péter és Saltzer Kornél ügyvezető igazgatók, Kiss Judit humánpolitikai és Csongovai Tamás food beszerzési vezető tolmácsolásában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >