Üzletet nyitott a TikTok az Egyesült Államokban
A márkák, a kereskedők és alkotók a livestream funkciók és olyan videók segítségével, melyekre koppintással a nézők megvásárolhatják a látott termékeket közvetlenül értékesíthetnek a végfelhasználók felé.
A TikTok Shop kedden indult el az Egyesült Államokban – olvasható a közösségimédia-vállalat blogbejegyzésében. A lépés e-kereskedelmi elemmel bővíti a népszerű alkalmazást, és lehetővé teszi a 150 millió amerikai felhasználó számára, hogy az alkalmazáson belül találjanak és vásároljanak termékeket. A kezdeményezés az azonnali értékesítésre is alkalmas videókat és élő közvetítéseket közvetlenül a felhasználók feedjébe helyezi.
A rendelkezésre álló eszközök között szerepel, hogy a vállalkozások egyéni termékkollekciókat hozhatnak létre profiloldalukon. A „bolt” lapon lehetősége nyílik a vállalkozásoknak termékeik megjelenítésére, a vásárlók pedig egy lapon láthatják a termékajánlásokat és kezelhetik a megrendeléseket.
A vállalkozások alkalmazáson belüli e-kereskedelmi tevékenységének elindításának támogatására a vállalat bevezette a TikTok Shop Seller Center applikációt is. A különálló alkalmazás olyan eszközöket tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a kereskedők számára, hogy más e-kereskedelmi platformokról, például a Shopify-ról közvetlenül kapcsolódjanak. A TikTok jelezte, hogy más platformokhoz, például a Salesforce-hoz hasonlóan közvetlen integrációt is kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >