Elindult a TikTok Shop az Egyesült Államokban
A márkák, a kereskedők és alkotók a livestream funkciók és olyan videók segítségével, melyekre koppintással a nézők megvásárolhatják a látott termékeket, értékesíthetnek közvetlenül a végfelhasználók felé.
Kedden (szeptember 12-én) indult el a TikTok Shop az Egyesült Államokban – olvasható a közösségimédia-vállalat blogbejegyzésében. A lépés e-kereskedelmi elemmel bővíti a népszerű alkalmazást, és lehetővé teszi a 150 millió amerikai felhasználó számára, hogy az alkalmazáson belül vásároljanak termékeket. A kezdeményezés az azonnali értékesítésre is alkalmas videókat és élő közvetítéseket közvetlenül a felhasználók feedjébe tölti.
A rendelkezésre álló eszközök egyike, hogy a vállalkozások egyéni termékkollekciókat hozhatnak létre profiloldalukon. A „Shop” menüpont alatt lehetősége nyílik a vállalkozásoknak termékeik megjelenítésére, a vásárlók pedig egy lapon láthatják a termékajánlásokat és kezelhetik a megrendeléseket.
A vállalkozások alkalmazáson belüli e-kereskedelmi tevékenységének elindításának támogatására a vállalat bevezette a TikTok Shop Seller Center applikációt is. A különálló alkalmazás olyan eszközöket tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a kereskedők számára, hogy más e-kereskedelmi platformokról, például a Shopify-ról közvetlenül kapcsolódjanak. A TikTok jelezte, hogy más platformokhoz, például a Salesforce-hoz hasonlóan közvetlen integrációt is kínál.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >