Elindult a TikTok Shop az Egyesült Államokban
A márkák, a kereskedők és alkotók a livestream funkciók és olyan videók segítségével, melyekre koppintással a nézők megvásárolhatják a látott termékeket, értékesíthetnek közvetlenül a végfelhasználók felé.
Kedden (szeptember 12-én) indult el a TikTok Shop az Egyesült Államokban – olvasható a közösségimédia-vállalat blogbejegyzésében. A lépés e-kereskedelmi elemmel bővíti a népszerű alkalmazást, és lehetővé teszi a 150 millió amerikai felhasználó számára, hogy az alkalmazáson belül vásároljanak termékeket. A kezdeményezés az azonnali értékesítésre is alkalmas videókat és élő közvetítéseket közvetlenül a felhasználók feedjébe tölti.
A rendelkezésre álló eszközök egyike, hogy a vállalkozások egyéni termékkollekciókat hozhatnak létre profiloldalukon. A „Shop” menüpont alatt lehetősége nyílik a vállalkozásoknak termékeik megjelenítésére, a vásárlók pedig egy lapon láthatják a termékajánlásokat és kezelhetik a megrendeléseket.
A vállalkozások alkalmazáson belüli e-kereskedelmi tevékenységének elindításának támogatására a vállalat bevezette a TikTok Shop Seller Center applikációt is. A különálló alkalmazás olyan eszközöket tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a kereskedők számára, hogy más e-kereskedelmi platformokról, például a Shopify-ról közvetlenül kapcsolódjanak. A TikTok jelezte, hogy más platformokhoz, például a Salesforce-hoz hasonlóan közvetlen integrációt is kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Előfizetéses szolgáltatást indít a Picnic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Gen Z vásárlási szokásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csillag születik – jön a dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >