Üzletet nyit Belgiumban a Monoprix
A francia Monoprix kényelmi üzletlánc a belga piacra készül belépni, és a tervek szerint Waterloo központjában nyit boltot.
A L’Echo című belga napilap beszámolója szerint a vállalat belgiumi fő franchise partnere, a Transversale már megkapta az engedélyt a helyi hatóságoktól egy üzlet működtetésére a városban.
A 3285 négyzetméteres üzlet az immár egy közeli kereskedelmi parkba költözött AS Adventure üzlet helyén nyílik.
A Monoprix a beszámoló szerint kemény versenyre számíthat a már itt működő belga kiskereskedőkkel, de bízik abban, hogy meg tudja ismételni franciaországi sikerét.
A minőségre és a friss termékekre a Whole Foods-hoz hasonlóan nagy hangsúlyt fektető vállalat úgy véli, hogy a belga fogyasztók számára vonzó lesz az a koncepció, mely szerint élelmiszereket, textíliákat, dekorációs és szépségápolási termékeket vegyesen kínál.
Monoprix
Az 1932-ben alapított Monoprix a Casino csoport „ékköve”, amelynek bevétele a 2022-es pénzügyi évben meghaladta az 5 milliárd eurót. A városi prémium áruházlánc üzlethálózata több mint 800 üzletből áll, amelyből 100 Franciaországon kívül található, és helyi szereplőkkel partnerségben működik.
Egyes elemzők szkeptikusak a Monoprix belgiumi sikerének esélyeit illetően. Kiemelték, hogy a belga piac már most is nagyon zsúfolt, és hogy a Casino korábban a Franprix márkával már egyszer kudarcot vallott Belgiumban.
A kihívások ellenére a Monoprix 2028-ig 700 millió eurót tervez befektetni a Monoprixba abban a reményben, hogy franchise üzleteinek száma addigra eléri a 80-at, bevétele pedig 6,2 milliárd eurót.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >A francia Monoprix a tervek szerint 2025-ben Egyiptomban lép piacra
A francia Monoprix kiskereskedelmi lánc nemzetközi terjeszkedésének keretében 2025-ben tervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >