Üzlet az üzletben: hajápolás- és sminkszekciót indított az eMAG
Az eMAG Magyarország új Hajápolás és smink szekciót indított útjára az „üzlet az üzletben” koncepció jegyében, ahol több mint 70 ezer hajápolási és sminktermék, valamint hajformázó eszközök közül válogathatnak az érdeklődők. Emellett a férfiak számára kialakított szekcióban több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő található.
Ez a shop-in-shop felület több mint 70 ezer terméket kínál, amelyek között mind az átlagfelhasználókat, mind a professzionális felhasználókat megcélzó márkák termékei megtalálhatóak. Bár a felületen elérhető termékek többsége a nők bőr- és hajápolási igényeit szolgálja ki, a Hajápolás és smink részleg férfiaknak szóló 7000 termékkel is rendelkezik.
Az új részleg megnyitása az eMAG.hu weboldalon annak köszönhető, hogy a hajsamponok, hajpakolások, hajfestékek, kondicionálók és a sminktermékek – mint az alapozók és szempillaspirálok – a teljes szépségápolási kategóriában a legnépszerűbb termékek közé tartoznak.
„A szépségápolási termékek tavaly az Eurostat szerint az Európában online rendelt legnépszerűbb kategóriák top háromban szerepeltek. Magyarországon is hasonló a helyzet, ahol az internetezők 25,4 százaléka vásárolt kozmetikumokat 2023-ban. Hajápolás- és sminkszekciónk indításával a vásárlóinknak kívánunk segítséget nyújtani a haj- és bőrápolási termékek kiválasztásának megkönnyítésében. Itt mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelő termékeket és eszközöket, amelyekkel gyorsan és egyszerűen kialakíthatja a kívánt stílust”
– mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Május 7-ig azok a vásárlók, akik legalább két terméket rendelnek a Hajápolás- és sminkrészlegből, a bevezető kampány keretében legalább 20%-os kedvezményt kapnak a kiválasztott termékek árából. A Kerti bolt után az új részleg az eMAG által az elmúlt hónapokban Magyarországon indított második shop-in-shop, és továbbiak megnyitása is várható a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
Eurostat: tovább emelkedett az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma
Az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött éjszakák becsült száma 2024-ben elérte…
Tovább olvasom >2024 az új rekordéve a hazai turizmusnak
A kiemelkedő 2023. évi eredményt is csaknem 11%-kal megfejelve minden…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenkilenc havi mélyponton a GKI konjunktúra indexe
Az idei év első hónapjában folytatódott az enyhén negatív trend:…
Tovább olvasom >Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12…
Tovább olvasom >