Üzlet az üzletben: hajápolás- és sminkszekciót indított az eMAG
Az eMAG Magyarország új Hajápolás és smink szekciót indított útjára az „üzlet az üzletben” koncepció jegyében, ahol több mint 70 ezer hajápolási és sminktermék, valamint hajformázó eszközök közül válogathatnak az érdeklődők. Emellett a férfiak számára kialakított szekcióban több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő található.
Ez a shop-in-shop felület több mint 70 ezer terméket kínál, amelyek között mind az átlagfelhasználókat, mind a professzionális felhasználókat megcélzó márkák termékei megtalálhatóak. Bár a felületen elérhető termékek többsége a nők bőr- és hajápolási igényeit szolgálja ki, a Hajápolás és smink részleg férfiaknak szóló 7000 termékkel is rendelkezik.
Az új részleg megnyitása az eMAG.hu weboldalon annak köszönhető, hogy a hajsamponok, hajpakolások, hajfestékek, kondicionálók és a sminktermékek – mint az alapozók és szempillaspirálok – a teljes szépségápolási kategóriában a legnépszerűbb termékek közé tartoznak.
„A szépségápolási termékek tavaly az Eurostat szerint az Európában online rendelt legnépszerűbb kategóriák top háromban szerepeltek. Magyarországon is hasonló a helyzet, ahol az internetezők 25,4 százaléka vásárolt kozmetikumokat 2023-ban. Hajápolás- és sminkszekciónk indításával a vásárlóinknak kívánunk segítséget nyújtani a haj- és bőrápolási termékek kiválasztásának megkönnyítésében. Itt mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelő termékeket és eszközöket, amelyekkel gyorsan és egyszerűen kialakíthatja a kívánt stílust”
– mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Május 7-ig azok a vásárlók, akik legalább két terméket rendelnek a Hajápolás- és sminkrészlegből, a bevezető kampány keretében legalább 20%-os kedvezményt kapnak a kiválasztott termékek árából. A Kerti bolt után az új részleg az eMAG által az elmúlt hónapokban Magyarországon indított második shop-in-shop, és továbbiak megnyitása is várható a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
2025. január 1-jétől kötelező feltüntetni a diófélék és szárított gyümölcsök származási helyét
A jövő év elejétől bizonyos diófélék és szárított gyümölcsök csomagolásán…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >A magas árak jelentik a fenntartható termékek vásárlásának legfőbb akadályát
Tízből négy vásárló a magas árakat jelöli meg a fenntartható…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >