Üzlet az üzletben: hajápolás- és sminkszekciót indított az eMAG
Az eMAG Magyarország új Hajápolás és smink szekciót indított útjára az „üzlet az üzletben” koncepció jegyében, ahol több mint 70 ezer hajápolási és sminktermék, valamint hajformázó eszközök közül válogathatnak az érdeklődők. Emellett a férfiak számára kialakított szekcióban több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő található.
Ez a shop-in-shop felület több mint 70 ezer terméket kínál, amelyek között mind az átlagfelhasználókat, mind a professzionális felhasználókat megcélzó márkák termékei megtalálhatóak. Bár a felületen elérhető termékek többsége a nők bőr- és hajápolási igényeit szolgálja ki, a Hajápolás és smink részleg férfiaknak szóló 7000 termékkel is rendelkezik.
Az új részleg megnyitása az eMAG.hu weboldalon annak köszönhető, hogy a hajsamponok, hajpakolások, hajfestékek, kondicionálók és a sminktermékek – mint az alapozók és szempillaspirálok – a teljes szépségápolási kategóriában a legnépszerűbb termékek közé tartoznak.
„A szépségápolási termékek tavaly az Eurostat szerint az Európában online rendelt legnépszerűbb kategóriák top háromban szerepeltek. Magyarországon is hasonló a helyzet, ahol az internetezők 25,4 százaléka vásárolt kozmetikumokat 2023-ban. Hajápolás- és sminkszekciónk indításával a vásárlóinknak kívánunk segítséget nyújtani a haj- és bőrápolási termékek kiválasztásának megkönnyítésében. Itt mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelő termékeket és eszközöket, amelyekkel gyorsan és egyszerűen kialakíthatja a kívánt stílust”
– mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Május 7-ig azok a vásárlók, akik legalább két terméket rendelnek a Hajápolás- és sminkrészlegből, a bevezető kampány keretében legalább 20%-os kedvezményt kapnak a kiválasztott termékek árából. A Kerti bolt után az új részleg az eMAG által az elmúlt hónapokban Magyarországon indított második shop-in-shop, és továbbiak megnyitása is várható a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
Eladja magyarországi raktárát az eMAG – folytatódik az átszervezés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A szépség mögötti stratégia: Rossmann Beauty Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >