Üzlet az üzletben: hajápolás- és sminkszekciót indított az eMAG
Az eMAG Magyarország új Hajápolás és smink szekciót indított útjára az „üzlet az üzletben” koncepció jegyében, ahol több mint 70 ezer hajápolási és sminktermék, valamint hajformázó eszközök közül válogathatnak az érdeklődők. Emellett a férfiak számára kialakított szekcióban több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő található.
Ez a shop-in-shop felület több mint 70 ezer terméket kínál, amelyek között mind az átlagfelhasználókat, mind a professzionális felhasználókat megcélzó márkák termékei megtalálhatóak. Bár a felületen elérhető termékek többsége a nők bőr- és hajápolási igényeit szolgálja ki, a Hajápolás és smink részleg férfiaknak szóló 7000 termékkel is rendelkezik.
Az új részleg megnyitása az eMAG.hu weboldalon annak köszönhető, hogy a hajsamponok, hajpakolások, hajfestékek, kondicionálók és a sminktermékek – mint az alapozók és szempillaspirálok – a teljes szépségápolási kategóriában a legnépszerűbb termékek közé tartoznak.
„A szépségápolási termékek tavaly az Eurostat szerint az Európában online rendelt legnépszerűbb kategóriák top háromban szerepeltek. Magyarországon is hasonló a helyzet, ahol az internetezők 25,4 százaléka vásárolt kozmetikumokat 2023-ban. Hajápolás- és sminkszekciónk indításával a vásárlóinknak kívánunk segítséget nyújtani a haj- és bőrápolási termékek kiválasztásának megkönnyítésében. Itt mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelő termékeket és eszközöket, amelyekkel gyorsan és egyszerűen kialakíthatja a kívánt stílust”
– mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Május 7-ig azok a vásárlók, akik legalább két terméket rendelnek a Hajápolás- és sminkrészlegből, a bevezető kampány keretében legalább 20%-os kedvezményt kapnak a kiválasztott termékek árából. A Kerti bolt után az új részleg az eMAG által az elmúlt hónapokban Magyarországon indított második shop-in-shop, és továbbiak megnyitása is várható a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
Eurostat: stabil növekedést mutat az online platformokon foglalt vendégéjszakák száma az EU-ban
Stabil növekedést mutat az uniós tagországok rövid távra kiadott szálláshelyein…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >